پنجشنبه نهم فروردین ماه
ایران میزبان ساحلی بازان آسیا

سالمی: استرلیا و قطر با قدرت می آیند

ساحلی بازان ایران خود را برای دو تورنمنت آماده می سازند. تور آزاد بندر عباس و مسابقات قهرمانی آزاد آوردگاه هایی هستند که فدراسیون والیبال به کمک مقامات استانی هرمزگان مقدمات آن را فراهم آورده اند.

در میان 10 بازیکنان ایرانی که در قالب پنج تیم آماده رویارویی با میهمانان می شوند بهمن سالمی ملی پوش با تجربه با علیرضا آقاجانی ساحلی باز مازندرانی یک تیم جدید را تشکیل دادند.

سالمی که اهل بندر ترکمن است به البرز ورزشی گفته: وقتی ترکیب تیم ملی عوض می شود مدت زمان زیادی طلب می کند تا بازیکن از هر لحاظ همدیگر را پوشش بدهد و پیچ و خم بازی را بداند و ما فرصت کافی برای تمرین نداشته ایم ولی تلاش می کنیم که خواسته مربی تیم ملی را برآورده سازیم .

سالمی درباره مسابقات پیش رو می گوید: طبیعی است که مسابقات قهرمانی آسیا از اهمیت بیشامری برخوددار است چرا که قطر با یک مربی سرشناس آرژانتینی و دو بازیکن بسیار حرفه ای به اسامی تیرجان و شریف شرکت می کند و استرالیا نیز با مکیو و وارند با یک مربی کاملا حرفه ای از کشور اتریش برای کسب قهرمانی رخت سفر به کشور ما را می پوشند و چین هم که در تمامی مسابقات جهانی حضور پر رنگ دارد با این همه میزبانی مسابقات مهم در این سوی آب های خلیج فارس از جهات مختلف برای ما کشور عزیز ایران حایز اهمیت است.

گفت و گو: جمشید حمیدی