جمعه دهم فروردین ماه
لیگ برتر به خواب زمستانی رفت!

پرسپولیس تغییر روش داد

لیگ برتر فوتبال در شرایطی به تعطیلات حدود دو ماه رفت که پرسپولیس را به تنهایی در صدر جدول دید.

در هفته یازدهم حساسیت دو چندانی نسبت به هفته های گذشته مشاهده شد چون نتایجی که رقم خورد کم سابقه بود.

پرسپولیس در تاکتیک خود به دلیل قرار دادن دیاباته در خط حمله تغییراتی داد و در واقع به روش 2-4-4 روی آورد هر چند برابر مس به یک پیروزی کمرنگ دست یافت اما این روش با دو مهاجم گلزن خارجی دیاباته و لوکاریا در بازی های آینده حریفی

خطرناک باشد.

پرسپولیس در برابر مس کند بود اما زهر دار نشان داد و صدر نشینی این تیم در پایان هفته یازدهم بی دلیل نیست.

استقلال در برابر هوادار مانند پرسپولیس برای شکار سه امتیاز به یک گل بسنده کرد گل محبی زیبایی خاصی داشت اما این گل بیشتر روی اشتباه مدافعان هوادار رقم خورد ، انگاه که محبی روی توپ دریافتی پشت سر فریبرز گرایی که در صحنه تماشا گر بود.

 این فرصت را به محبی داد تا با کنترل عالی و پیشروی به درون محوطه جریمه مقدمات پیروزی و شادی گل را فراهم ساختند.

پیروزی گلگهر برابر فولاد اتفاق جدیدی را اتفاق جدیدی را رقم زد فولاد باخت تا مشخص شود که حواس نکونام این روزها به فولاد نیست و گلگهر پیروز شد تا تفاوت های مربی گری و مدیریت امیر قلعه نویی در قیاس با مربیان حال حاضر لیگ چقدر است .

نساجی در برابر آلومینیوم شکست تلخی را تجربه کرد دریافت سه گل نساجی را به کما برد تا با این شرایط بد برای بازی فینال سوپر جام مقابل استقلال آماده شود.

باخت تیم نفت مسجد سلیمان آن هم با پنج گل مقابل ذوب آهن نفتی ها را دچار چالش کرد تا اخبار گوناگونی از این باشگاه به گوش برسد.

تساوی ملوان در تبریز از نتایج شگفتی بار هفته بود گویا ملوانان اسب خود را برای روزهای بهتر زین کرده اند افسوس که لیگ به تعطیلات رفت .

تساوی نفت آبادان با پیکان ، باعث شد تا فعلا هیچ تصمیمی در مورد بود و نبود فیروز کریمی در یتیم آبادانی اتخاذ نشود.

در شرایطی که باز های هفته یازدهم به پایان رسید که دو نیم آلومینیوم اراک و ذوب با پیروزی های پر گل خود در نقش کوه آتشفشان ظاهر شد. اما نکته جالب تر اینکه ، دو تیم پرسپولیس و استقلال که در خطر محدودیت بازیکنان خود را احساس می کردند، بدون محدودیت از بابت دریافت کارت زرد به دربی بعد از جام جهانی رسیدند.

گزارش: اکبر عزیزی