شنبه یکم اردیبهشت ماه

حکایت مومنی و استقلال

اخبار متن و پیرامونی دو باشگاه معتیبر فوتبال ایران همواره برای دوست داران ورزش اهمیت بسزایی دارد از جمله تغییراتی که در باشگاه استقلال رخ داده است.

مدیران تیم استقلال در حالی تغییر کردند که قرار شد در ادامه کار اوضاع تیم بهبود پیدا کند و مشکلات بسیار گذشته مرتفع گردد اما این در حالی است که قرار است بزودی یک تغییر عمده دیگر نیز در تیم انجام شود. محمد مومنی عضو ورزشی هیات مدیره که حامی اصلی سردار آجورلو در استقلال بود و در جلسه هیات مدیره نیز رای به برکناری وی نداد در حال حاضر در استقلال حضور دارد اما این اتفاق ادامه دار نیست و مدیریت جدید استقلال وی را در تیمش نمی خواهد!

فتح الله زاده قصد دارد بی حاشیه پیش برود و تغییرات زیادی را در تیمش اعمال نکرده اما این عضو هیات مدیره با مصاحبه اخیرش در مورد تیم، بازیکنان و مربی استقلال شرایط را به ضرر خود پیش برده و قرار است بزودی عذر وی خواسته شود.

مومنی در آستانه بازی سوپرجام استقلال از قائدی بازیکن استقلال انتقاد کرده و در ادامه نیز وضعیت رفتاری ساپینتو را زیر سوال برده تا پیش از این قرار بود اعضای هیات مدیره در خصوص تیم صحبتی نکنند تا حواشی از استقلال دور باشد اما انتقادات این عضو و حواشی و حرف و حدیث های ایجاد شده کاملا برخلاف خواسته باشگاه استقلال است و این اتفاقات قطعا عامل جدایی مومنی از استقلال است.

علاوه بر مومنی قرار است یک عضو دیگر از میان افضلی و یا حجت کریمی نیز از استقلال جدا شود.استقلالی ها به وی انتقاد کرده و خواستار جدایی اش از استقلال شوند.

نویسنده: سوده رحمانوند