پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه

سیف اله پور: حواشی را فراموش کردیم

 امیدوارم سوپر جام جذابی را ببینیم مدیرعامل باشگاه نساجی مدعی است حواشی پیرامون بازی سوپر جام را برای برگزاری یک بازی خوب به فراموشی سپردند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: ایزد سیف الله پور در مورد برخی حواشی بوجود آمده در مورد بازی سوپر جام بین تیم های استقلال و نساجی اظهار داشت: ما دیگر نه کاری به میزبانی کرمان داریم و نه هتلی که استقلالی ها رزرو کردند. ما به دنبال یک بازی جذاب و زیبا هستیم وهمه تلاشمان را می کنیم از این بازی سربلند بیرون بیاییم.همانطور که مسئولان فوتبال کرمان اعلام کردند امکانات خوبی برای برگزاری این بازی فراهم است و جز این هم توقع نمی رود.

از طرفی یکی از بهترین داوران(بیژن حیدری) برای قضاوت این بازی مهم انتخاب شده که امیدوارم قضاوت بی نقصی داشته باشد. دو تیم هم در آمادگی کامل به سر می برند. از این رو به برگزاری یک بازی خوب امیدواریم و کاری به حواشی قبلی نداریم.

وی در مورد شکست اخیر تیم نساجی مقابل آلومینیوم آن هم بعد از چند هفته موفقیت تیم نساجی گفت: فوتبال همیشه اینگونه بوده است و گاهی غافلگیر می شویم. نمی خواهم باخت را توجیه کنم و قطعا ما پاسخگوی نتایج تیممان هستیم. با این حال شک ندارم با تیمی که داریم و پتانسیلی که در بین بازیکنان و کادر فنی می بینم هفته های بعد این نتیجه جبران می شود. امیدوارم بازیکنان هم به خوبی اهمیت سوپر جام را درک کنند و بدون توجه به آنچه در بازی با آلومینیوم رخ داد به فکر ارائه یک بازی خوب و پیروز شدن باشند.مدیرعامل باشگاه نساجی به تاخیر در برگزاری این بازی نیز اشاره کرد و افزود: این بازی باید خیلی قبل تر برگزار می شد اما هر بار به بهانه هایی اتفاق نیفتاد. به نظر من سوپر جام یکی از مهمترین رویدادهای فوتبالی هر لیگی است و در کشورهای صاحب فوتبال به این مسابقه اهمیت زیادی می دهند. ما نیز باید با توجه به شناختی که از دو تیم داریم منتظر یک بازی زیبا و تماشاگر پسند باشیم. امیدوارم بهترین شرایط برای برگزاری این بازی فراهم شود و بتوانیم سوپر جام جذابی را ببینیم.