پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه

آبکاریان: به سود بسکتبال کنار بروند

این روز ها حواشی به نسبت زیادی درباره فدارسیون بسکتبال به وجود آمده است و شایعاتی مبنی بر درخواست مجمع فوق العاده برای رسیدگی به امور جاری این فدراسیون بر سر زبان ها افتاده است.

ورژ آبکاریان داور و ناظر بین المللی بسکتبال در این باره می گوید به اعتقاد من به نفع آقای داوری است که از ریاست فدارسیون کنار برود. ایشان در اصفهان زندگی راحتی داشت و یک هیات اداره می کرد اما در فدارسیون باید با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند.

وی دی این مدت نشان داد که مشاوران خوبی ندارد و از روزی که مسند کار شد اشتباهات زیادی را مرتکب شد به طور مثال کنار گذاشتن همه اعضا و کادر قبلی به هیچ وجه توجیه اداری و اجرایی ندارد اینکه گفته شده که برای مقابله با فساد آمده است مگر در این تشکیلات افراد عادی چه فسادی را مرتکب شده بودند که اینگونه کنار گذاشته شده اند.

آبکاریان افزود شاید تنها انتصاب درست داوری حضور آقای جعفریان در فدارسیون باشد که بعید می دانم وی نیز دوام بیاورد.

درباره مسایل مربوط به انصراف استرالیا باید بگوییم فدارسیون بسکتبال نیازمند مدیر روابط بین المللی است که زبان بداند و بسکتبال دنیا را بشناسد. وقتی که رییس فدارسیون خود زبان نمی داند باید مجموعه را کنار خود داشته باشد و راهکار رایزنی ها را بداند من هشت ماه به فدارسیون نرفتم و تنها یک پیام شفاهی از آقایان شنیده ام که وقتی انتقاد می کنیم بهتر است که بیرون بمانیم تا افراد مورد نظر شما رییس فدارسیون شود.

گفت و گو: ج - دوستدار