شنبه یکم اردیبهشت ماه

نیمکت نشینی ستاره استقلال در سوپرجام!

ساپینتو سرمربی تیم استقلال از وضعیت مهاجم تیمش راضی نیست و احتمال نیمکت نشینی مهدی قائدی در بازی با نساجی بسیار زیاد است.

این بازیکن که پس از بازی با هوادار نیز تمرینات سنگینی را پشت سر نگذاشته است برای دیدار با نساجی آماده حضور نود دقیقه ای در ترکیب استقلال نیست و به احتمال زیاد در نیمه دوم استقلال را همراهی می کند. قائدی مدت هاست که از شرایط آرمانی دور است و ساپینتو سعی در احیای این بازیکن دارد اما این بازیکن برخلاف محبی صمیمی ترین رفیقش روزهای خوبی را در استقلال سپری نمی کند و این اتفاق وی را از ترکیب استقلال دور کرده است. ساپینتو قصد دارد در بازی با نساجی از شهباززاده در خط حمله استفاده کند زیرا در این دیدار به احتمال فراوان بابایی را نیز در اختیار ندارد.

 این مربی که اصرار زیادی به حضور یامگا در خط دفاع دارد ممکن است در این بازی که برای استقلال بسیار مهم است از این بازیکن در پست اصلی اش استفاده کند و حردانی را در دفاع راست به میدان بفرستد.

این در حالی است که استقلال مدتهاست با مشکل گلزنی روبروست و حضور یامگا در خط حمله می تواند به استقلال کمک کند و عدم آمادگی قائدی برای حضور در ترکیب اصلی استقلال در این بازی می تواند ساپینتو را برای این تغییر متقاعد کند!

نویسنده: سوده رحمانوند