جمعه سی و یکم فروردین ماه

کابوس محرومیت بالای سر استقلال

محرومیت احتمالی استقلال و پرداخت غرامت در پرونده بعدی که باید دید رایزنی ها به چه صورتی شکل خواهند گرفت.

مدیران تیم استقلال در پی آن هستند که مشکلات مالی استقلال را حل کنند و در اولین اقدام علی فتح الله زاده مبلغ 600 هزار دلار قسط دوم قرارداد محمد محبی را به باشگاه سانتاکلارا پرداخت کرد و سرانجام این مبلغ پس از کش و قوس فراوان به حساب پرتغالی ها نشست.

این در حالی است که پس از پرداخت پول قرارداد محبی پرونده بسیار مشکل ساز استراماچونی دردسر بزرگی برای استقلال محسوب می شود که هرچه سریعتر باید به وی پرداخت شود.

مبلغ قرارداد سرمربی سابق استقلال بسیار بالاست و مدیران استقلال تا به حال نتوانستند شرایط را به خوبی پیش ببرند زیرا پرداخت حدود نود میلیارد به حساب این مربی بسیار زمان بر و سخت است.

گفتنی است این مربی بر سر مبلغ قرارداد با استقلالی ها به توافق نرسید و حتی اعلام شده که آبی ها باید مبلغی را نیز به عنوان غرامت به وی پرداخت کند که وی و وکیلش در این مورد نیز کوتاه نیامدند و خواستار افزودن مبلغ فوق شدند تا در نهایت استقلالی ها جریمه نیز پرداخت کنند.

گفتنی است استقلالی ها فرصت کمی برای پرداخت طلب این مربی دارند و اگر تا آن زمان نتوانند مبلغ مورد نظر را به حساب استراماچونی واریز کنند این مربی می تواند درخواست غرامت بیشتری کند و با توجه به بالا بودن مبلغ مورد نظر بعید است که استقلال بتواند در این مورد اقدامات لازم را انجام دهد.

شنیده می شود که فتح الله زاده از طریق دوستان و اطرافیان باشگاه استقلال اقداماتی را برای فراهم کردن مبلغ استرا انجام داده و حتی قراردادهایی به امضا رسیده اما تا به حال تمام مبلغ مورد نظر جمع آوری نشده و به نظر می رسد استقلال با بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی روبه رو شود و این اتفاق عاملی است که استقلال نتواند در نیم فصل بازیکن جدید جذب کند.

مدیران استقلال در تلاشند تا یک هفته آینده اقدامات در مورد این پرونده را اتمام برسانند اما در صورت عدم موفقیت استقلال در این امر تیم صد درصد با محرومیت روبرو می شود! 

نویسنده: سوده رحمانوند