جمعه دهم فروردین ماه

تغییرات عجیب در خط دفاعی استقلال

دیدار استقلال و نساجی در کرمان برگزار می شود و ساپینتو سرمربی استقلال قصد دارد پس از پایان این بازی اولین جام خود را در استقلال بالای سر ببرد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: این مربی برای دیدار با نساجی قرار است تغییراتی را در تیمش اعمال کند و شنیده می شود که وی در کناره ها قصد دارد شرایط را برای استقلال تغییر دهد.

سرمربی استقلال مدت هاست که از صالح حردانی در سمت راست دفاعی و ابوالفضل جلالی در سمت چپ دفاعی استقلال استفاده نمی کند و با اینکه این دو بازیکن در تیم ملی مورد توجه کیروش هستند اما ساپینتو تمایلی به استفاده از این دو بازیکن ندارد و امکان اینکه این دو بازیکن از تیم ملی نیز به همین دلیل جدا شوند نیز وجود دارد.

گفتنی است در بازی با نساجی ساپینتو قصد دارد از جلالی در سمت چپ به جای سلمانی استفاده کند زیرا این دیدار برای وی بسیار مهم است و در نهایت می تواند به کسب عنوان قهرمانی برای استقلال منجر شود.

اما در مورد استفاده از حردانی در سمت راست به نظر می رسد ساپینتو روی تفکرات خود پافشاری دارد و با اینکه بارها به وی پیشنهاد شده که حردانی را در پست تخصصی خود بازی دهد و یامگا را به خط حمله منتقل کند اما سرمربی استقلال اعتقادی به استفاده از حردانی در ترکیب دفاعی تیم ندارد و مدتهاست که تنها دقایقی به وی میدان می دهد و به نظر می رسد این روند ادامه دار است و این بازیکن در مقابل نساجی نیز از روی نیمکت استقلال را همراهی می کند.از طرفی در خط دفاعی نیز ترکیب سیلوا و عارف غلامی بدون تغییر به کار خود ادامه می دهند و یزدانی همچنان باید منتظر بماند.

نویسنده: فرشید صادق زاده