پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
شاگرد ممتاز کلاس بین المللی

عباسی: یافته ها کار بردی هستند

کلاس مربیگری سطح دو بین المللی در گرگان از کیفیت بالای بر خوردار بود و هانس بووکت مدرس آلمانی و آقای مهرگان نکات بسیار مهم و کلیدی را تدریس کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: منصوره عباسی عضو تیم ملی بانوان در سالهای۸۷تا۹۱ به تایید مدیر دوره شاگرد ممتاز بوده و با کسب بیشترین نمرات کلاس را به پایان برده است.

 عباسی اضافه کرد: در جریان این دوره پر بار آقای هانس از والیبال ایران تعریف کرده و اظهار داشت: تیم ملی کشور شما از تیمهای صاحب نام دنیاست ولی برای رسیدن به مرز تیم هایی چون  برزیل، ایتالیا و آمریکا باید بیشتر کار کنید و همه جانبه نگر باشید. مدرس آلمانی درباره آموزش در والیبال اول تکنیک و بعد آمادگی جسمانی را مورد تاکید قرار داد و افزود: برای ارتقای والیبال ملی نقش شما مربیان اهمیت زیادی دارد.

منصوره عباسی که در برهه ای دستیار میترا شعبانیان در تیم پیکان بود اینک دست اندر کار سازندگی و کانون داری است یاد آور می شود که کمبود تعداد تیم ها در لیگ برتر و سایر سطوح عملا تنگناهای برای بکارگیری بیشتر مربیان در سطح حرفه ای را ایجاد کرده است و چه خوب می شود که باشگاهای مردان ما هریک به فراخور در بخش بانوان نیز تیم داری کنند و دامنه فعالیت ها به صورت زنجیروار از آموزشی تا حرفه ای ادامه یابد.