شنبه یکم اردیبهشت ماه

مطهری، قهرمان آبی پوشان!

 چند بازیکن استقلال در تلاشند که شرایط خود را برای جلب رضایت ساپینتو سرمربی تیم تغییر دهند و در این میان سجاد شهباززاده وضعیت متفاوتی دارد.

این بازیکن که مدتهاست نتوانسته در ترکیب استقلال موثر ظاهر شود در حال حاضر صحبت از جدایی وی از استقلال است. از طرفی شنیده می شد ساپینتو اعلام کرده در مورد جدایی این بازیکن یا ارسلان مطهری از استقلال با تردید روبرو شده و گل زدن ارسلان در کرمان باعث شد که وضعیت شهباززاده در آینده با استقلال تقریبا مشخص شود!

مطهری گل قهرمانی استقلال را در مقابل نساجی به ثمر رساند تا سرمربی استقلال وی را قهرمان تیمش خطاب کند و مشخص شود که این بازیکن قرار نیست از استقلال برود و نیم فصل دوم نیز با تیم می ماند. اما اوضاع مطهری در استقلال باعث شد که شهباززاده از ترکیب تیم دورتر شود و اعلام شده در صورتی که کاوه رضایی نیز به استقلال بازگردد این بازیکن قطعا از استقلال جدا می شود.  مقصد این بازیکن هنوز مشخص نیست اما احتمال توافق مدیران استقلال با مسوولان تراکتورسازی بر سر تعویص وی با رضایی بسیار زیاد است و این مهاجم برای قرار گرفتن در شرایط بازی و بازگشت به روزهای خوبش راضی به این انتقال است.

نویسنده: سوده رحمانوند