جمعه سی و یکم فروردین ماه
والیبال دسته یک باشگاه های کشور

گلگهر و نصر امید بدون باخت در صدر

دیدار های لیگ دسته یک باشگاه های کشور در شرایطی ادامه پیدا کرد که تیم‌های نصر امید، درنا ارومیه، مس سونگون، طلوع‌ سپید باران و عقاب نهاجا در گروه اول و گل‌گهر سیرجان، دخانیات، افق قم، چادر ملو اردکان در گروه دوم مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.

همچنین دیدار دو تیم بسیج یزد و مس شهربابک به دلیل حضور نیافتن نماینده یزد برگزار نشد و نتیجه سه بر صفر در سه ست 25 بر صفر (باخت فنی) به سود شهر بابک لحاظ گردید.

در پایان هفته نهم این رقابت‌ها تیم‌های نصر امید با مربیگری امیر حسینی پاسور سابق تیم ملی و گل‌گهر سیرجان با هدایت محمرضا دامغانی بازیکن و مربی با هشتمین برد متوالی خود دست یافتند تا همچنان بدون شکست در صدر جدول گروه‌های اول و دوم این مسابقات باقی بمانند. در تیم گلگهر بازیکنی به نام محسن زارع همانند نگینی بر تارک گلگهری می درخشید.

در این تیم البته احمد اسماعیلی نژاد و فردین قلعه وند بازی های درخشانی ارایه دادند و در تیم نصر امید نیز عطا زراعت گر، محمدرضا حیدری و عرقان علینژاد جلب توجه می کنند.

محمد رضا دامغانی سرمربی تیم گلگهر درمورد بازی دیروز تیمش با رازین پلیمر به مربیگری خورشیدی گفت: که پلیمر تیم بسیار خوبی است که در آینده باید منتظر حضور این تیم در جمع تیم های صعود کننده باشیم.

جدول گروه اول:

  1. نصر امید 8 برد و 22 امتیاز
  2. مس سونگون 6 برد و 18 امتیاز
  3. عقاب نهاجا 6 برد و 16 امتیاز
  4. کندوان شمال نور پنج برد و 15 امتیاز
  5. درنا ارومیه چهار برد و 13 امتیاز
  6. زرین اسکان میاندوآب چهار برد و 12 امتیاز

جدول گروه دوم:

  1. گل‌گهر سیرجان هشت برد و 23 امتیاز
  2. چادر ملو اردکان هفت برد و 21 امتیاز
  3. رازین پلیمر 6 برد و 19 امتیاز
  4. رعد پدافند هوایی 6 برد و 16 امتیاز
  5. فولاد مبارکه سپاهان چهار برد و 13 امتیاز
  6. دخانیات چهار برد و 12 امتیاز

گزارش: ج - دوستدار