جمعه سی و یکم فروردین ماه
وقایع اتفاقیه

مسوولی که به اندازه بازیکن قرارداد بست!

برخی بازیکنان تیم استقلال به نحوه پرداخت قراردادهای خود معترض شدند و در زمان حضور آجورلو به عنوان مدیرعامل تیم بارها به این مسئله اشاره کردند که این موضوع حل شود اما این مشکلات ادامه پیدا کرد و در حال حاضر با حضور فتح الله زاده در این تیم اوضاع تغییری نکرده است!

گویا وضعیت قرارداد بازیکنان این تیم مورد بررسی قرار گرفته و مشخص شده که توازنی در پرداخت قرارداد بازیکنان تیم وجود ندارد و برخی اعضای تیم مقدار بسیار کمی دریافتی داشتند و در مقابل برخی مبلغ بالایی دریافت کردند که این موضوع در نوع خود بسیار قابل توجه است. برخی بازیکنان استقلال پیش از این مدعی شدند که تنها ده درصد دریافتی داشتند و مدیران در مقابل اعلام کردند که بیش از این درصد پول به حساب اعضای تیم واریز شده است. این در حالی است که گفته می شود نحوه بستن برخی قراردادها و پرداختی به بازیکنان و اعضای باشگاه ناهماهنگ است و مدیران سابق استقلال در این مورد اصول و قوانین را رعایت نکردند.

حتی شنیده می شود که یکی از مسوولان شاغل در باشگاه استقلال قراردادی به اندازه بازیکنان استقلال با مدیران امضا کرده تا در مقابل دریافت این مبلغ اقداماتی را برای استقلال انجام دهد که در نهایت نیز اقدامات انجام نشده و فرد مورد نظر مبلغ قراردادش را دریافت کرده است!

البته این در حد شنیده هاست و باید دید که واقعیت دارد یا فقط شایعه است؟

گزارش: سوده رحمانوند