شنبه یکم اردیبهشت ماه

پاسخ منفی وزارت به باشگاه استقلال!

فتح الله زاده مدیرعامل استقلال که با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کند در مورد اعضای حاضر در کنار خود برای پیشبرد اهدافش در استقلال انتقاداتی دارد و آنها را به گوش وزیر ورزش رسانده است.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: مدیرعامل استقلال در نظر دارد شرایط را در استقلال تغییر دهد و در ابتدای امر از هیات مدیره آغاز کرده است و خواستار ایجاد تغییرات شده است. وی قصد دارد از نیروهایی در استقلال استفاده کند که بتوانند از لحاظ مالی تغییراتی در باشگاه ایجاد کنند و اوضاع را بهبود ببخشند زیرا آبی ها با مسائل مالی بسیاری دست و پنجه نرم می کنند. این در حالی است که وزیر از فتح الله زاده درخواست کرده افراد مورد نظرش را به وی معرفی کند و در این میان مدیریت استقلال نام حمیدآصفی، آقامحمدی و جمشید تقی زاده را به وزارت ارائه کرده است تا از بین این افراد بهترین گزینه که در حال حاضر بتواند به استقلال یاری برساند برگزیده شود.

فتح الله زاده در حال حاضر درگیر پرونده استراماچونی مربی سابق استقلال است که امکان محرومیت استقلال در این پرونده بسیار زیاد است و مدیریت استقلال از وزارت نیز درخواست کمک کرده که گفته می شود وزارت در این مورد قول مساعدی به آبی ها نداده و این امر مدیریت استقلال را با مشکل روبرو کرده است و تنها امیدش به اسپانسر و کمک اطرافیان باشگاه است! گویا اعلام شده که باشگاه استقلال در خصوص پرونده مالی مربی سابق خود باید از طریق درآمدزایی و حامیان مالی خود مشکلات را حل و فصل کند.