جمعه دهم فروردین ماه
نیم نگاه

برای نسل جوان فرنگی کاران

فینال جام جهانی کشتی فرنگی بین ایران و آذربایجان برگزار می شود و نسل جوان کشتی فرنگی ایران که تاکنون نمایش امیدوار کننده ای داشته اند در بوته آزمایشی دیگر قرار می گیرند.

بدون تردید کسب عنوان از هر جهت می تواند برای کشتی ما افتخار آفرین باشد اما اعتقاد داریم که برای پرورش و پیشرفت بیشتر فرنگی کاران باید صبوری به خرج داد چرا که ورزش قهرمانی خم رنگرزی نیست و سال ها طول می کشد که به اصطلاح سنگ لعل شود.
مسابقات مقدماتی رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی دیروز در شهر باکو آذربایجان برگزار شد که تیم ایران با شکست تیم های 6 بر 4 و 8 بر 2 تیم های ترکیه و قرقیزستان به دیدار فینال راه یافت. دیگر دیدار مقدماتی بین تیم های آذربایجان و منتخب ستارگان جهان برگزار شد که تیم آذربایجان با نتیجه 5 بر 5 و با احتساب امتیاز مثبت 22 به 19 مقابل این تیم به برتری رسید تا حریف تیم ایران در دیدار فینال این مسابقات باشد. دیدار فینال این مسابقات ساعت 18 امروز (یکشنبه) بین تیم های ایران و آذربایجان برگزار می شود. دیدار رده بندی نیز بین تیم منتخب ستارگان جهان و برنده دیدار تیم های ترکیه و قرقیزستان که هم اکنون در حال برگزاری است، انجام خواهد شد.

نویسنده: حسین علی اسماعیلی