سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه
والیبال ساحلی ایران از نگاه یک هندی

بندر عباس میزبانی شایسته خواهد بود

رقابتهای تور ساحلی آزاد بندر عباس و مطابق آن رقابتهای قهرمانی آسیا از فردا در بندر عباس رقم خواهد خورد، 60 مهمان خارجی به جنوب گرم کشورمان سفر کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: جایرامان سیرینی واسان از کشور هند که به عنوان ناظر فنی در این رویدادها حضور دارد، ضمن تشکر از فدراسیون والیبال و کنفدراسیون والیبال آسیا برای برگزاری این مسابقات و میزبانی ایران و انتخاب او به عنوان ناظر فنی اظهار کرد: در 25 سال گذشته به عنوان کارشناس و ناظر فنی والیبال ساحلی فعالیت دارم و متوجه پیشرفت ایران در این ورزش شدم. بازیکنان ایرانی در سطح آسیا مطرح شده‌اند و جایگاه خوبی دارند.

وی با اشاره به میزبانی خوب ایران، تصریح کرد: این کشور تمام تلاش خود را برای این میزبانی انجام داده و مستحق این میزبانی است و مشکلی برای برگزاری آن ندارد. کادر اجرایی در تلاش هستند که این میزبانی به بهترین شکل ممکن انجام شود.

وی هماهنگی موجود میان عوامل اجرایی این دو تورنمنت را خوب ارزیابی کرد و گفت: امیدوارم هر دو مسابقه تور آزاد و قهرمانی ساحلی مردان آسیا به خوبی برگزار شود. این دو مسابقه از بهترین مسابقات آسیا هستند و 23 تیم در تور آزاد و 30 تیم در قهرمانی آسیا حضور دارند. در میان تیم‌های حاضر بازیکنان خوبی چون شریف یونس و احمد تیجان از قطر، توماس هاجز و ایزاک کراچر از استرالیا، آرش وکیلی و بهمن سالمی از ایران حضور دارند که از قدرت‌های آسیا هستند و توانایی کسب مدال طلا را دارند.

ناظر فنی مسابقات ادامه داد: قزاقستان و چین هم با بازیکنان خوبی در این مسابقات حضور دارند و یکی از تیم‌های چین در مسابقات اخیر عمان مدال طلا دریافت کرده است. حضور 6 تا 7 تیم مطرح آسیا نشان دهنده مسابقاتی باکیفیت است و پیش‌بینی قهرمان را سخت می‌کند. مسلما شاهد مسابقات سطح بالایی خواهیم بود.