جمعه سی و یکم فروردین ماه

علوی: حواشی روی نتایج تیم ما تاثیر گذاشت

مدیر تیم فولاد گفت: حواشی تیم ملی تاثیر خود را روی تیم فولاد گذاشت و بدون شک برخی نتایج تیم از این اتفاقات تاثیر گرفته بود.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: محمد علوی در مورد شرایط تیم فولاد در آستانه شروع مجدد تمرینات اظهار داشت: به بازیکنان مرخصی کوتاهی دادیم و به زودی تمرینات آماده سازی را آغاز می کنیم. امیدوارم در بهترین شرایط ممکن به مسابقات برگردیم. از این رو منتظر بازگشت اعضای تیم از تعطیلات هستیم و به زودی با برنامه ای که جواد نکونام برای آماده سازی ارائه می دهد تمرینات را از سر می گیریم.

وی در مورد این که چه اهدافی را در تعطیلات دنبال خواهند کرد تصریح کرد: من نمی دانم چه برنامه ای برای آماده سازی دارند. این که اردو در کجا برگزار می شود و چه برنامه هایی برای بهتر شدن تیم دارند هنوز معلوم نیست. فعلا منتظریم بازیکنان کمی استراحت کرده ریکاوری کنند و پس از آن برنامه را اعلام می کنیم. ما هیچ جای خالی برای جذب بازیکن نداریم و شاید فقط بتوانیم یک بازیکن آزاد آسیایی بگیریم. در این فرصت تلاش می کنیم تیم را آماده ادامه مسابقات کرده و بهترین عملکرد را ارائه می دهیم. مدیر تیم فولاد در خصوص مصاحبه پر حرف و حدیث جواد نکونام پیرامون حواشی تیم ملی و تیم فولاد گفت: دیگر تکلیف نکونام و تیم ملی و باشگاه فولاد مشخص شده است. درستش هم همین بود که رخ داد. از ابتدا هم غیر از این چیزی نبود. امیدوارم از این پس با درایت کادر فنی و مدیریت باشگاه وضع به نفع فولاد تغییر کند. بدون شک این حواشی در نتایج تیم ما تاثیر گذار بود.