جمعه سی و یکم فروردین ماه
بوکس قهرمانی آسیا

شاید اتفاقی بیفتد!

چهار بوکسور ایران در مسابقات قهرمانی آسیا از گردونه خارج شدند. این رقابت ها که در کشور اردن برگزار می شود تا این لحظه شاهد موفقیت مشت زن های ایرانی نبود. مهدی خسروی در وزن 54 کیلوگرم حذف شد و سجاد محمد پور نیز به قهرمان سرشناس ازبکستانی خالوکوف باخت تا او نیز به جمع حذف شده ها بپیوندد به این ترتیب همه نگاه ها به مسابقات شش وزن باقی مانده است که شاید اتفاقی بیفتد و بازیکنی از کشور ما بدرخشد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: سومین بوکسور ایران محمد کمالی در وزن ۶۰ کیلوگرم بود که جایگزین دانیال شه‌بخش در این رقابت‌ها شد. او پس از یک دور استراحت، در گام نخست با "بایارخو بویاندالای" از مغولستان مبارزه کرد و نتیجه را ۵ بر صفر واگذار کرد تا از دور رقابت‌ها کنار رفت.

اما آخرین نماینده ایران در مبارزات امروز اشکان رضایی، بوکسور وزن ۶۳.۵ کیلوگرم بود. او در مرحله یک‌ چهارم (دومین مبارزه خود) با "لای چو اِن" از چین تایپه مبارزه کرد که ۴ بر یک تن به شکست داد و نتوانست به مرحله نیمه‌نهایی برسد. رضایی راند نخست را ۴ بر یک شکست خورد، راند دوم را ۳-۲ پیروز شد و نهایتا راند سوم را ۳ بر ۲ واگذار کرد.

طبق برنامه مسابقات، امروز (دوشنبه) ۱۶ آبان ۱۴۰۱، در روز هفتم این رقابت‌ها تیم ملی ایران ۶ نماینده خواهد داشت. مسلم مقصودی در ۷۱ کیلوگرم، شاهین موسوی در ۷۵ کیلوگرم، میثم قشلاقی در ۸۰ کیلوگرم، پوریا امیری در ۸۶ کیلوگرم، طوفان شریفی در ۹۲ کیلوگرم و ایمان رمضان‌پور در ۹۲+ کیلوگرم باید مقابل رقبای خود به روی رینگ بروند

ترکیب تیم ملی ایران در این مسابقات به شرح زیر است:

وزن ۵۱ کیلوگرم، مصطفی ریگی

وزن ۵۴ کیلوگرم، مهدی خسروی

وزن ۵۷ کیلوگرم، سجاد محمدپور

وزن ۶۰ کیلوگرم، محمد کمالی

وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، اشکان رضایی

وزن ۶۷ کیلوگرم، علی حبیبی‌نژاد

وزن ۷۱ کیلوگرم، مسلم مقصودی

وزن ۷۵ کیلوگرم، شاهین موسوی

وزن ۸۰ کیلوگرم، میثم قشلاقی

وزن ۸۶ کیلوگرم، پوریا امیری

وزن ۹۲ کیلوگرم، طوفان شریفی

وزن ۹۲+ کیلوگرم، ایمان رمضان‌پور.