شنبه یکم اردیبهشت ماه
در راه جام جهانی قطر

اسکان ایرانیان در سومین شهر قطر

روزشمار جام جهانی فوتبال در قطر به برگه های آخرش رسیده است و تیم های شرکت در این رویداد های بزرگ برای سفر این سوی آب های نیلگون خلیج فارس آماده می شود و چه خوب که فوتبال ملی ایران نیز در این جمع حضور دارد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:  با اعلام فیفا کاروان تیم ملی فوتبال ایران باید کمپ پایه خود را در سومین شهر بزرگ کشور قطر یعنی الریان برگزار کند. هتل محل سکونت تیم ایران هتل الریان خواهد بود. این هتل در مجاورت مرکز خرید قطر و همچنین مشرف به ورزشگاه الریان است. تمرینات تیم ملی فوتبال ایران در همین استادیوم برگزار خواهد شد. بازیکنان، کادر فنی و اجرایی تیم ملی بین ۱۵ تا ۳۳ روز در این کمپ و هتل اقامت خواهند داشت. طبیعتا هرچه‌قدر مدت زمان حضور تیم ملی در جام به درازا بی انجامد، حضور کاروان ایران در شهر الریان بیشتر خواهد شد.

تیم‌ها باید حداقل ۵ روز قبل از شروع اولین بازی خود به کمپشان بیایند. به محل سکونت و محل تمرین تیم‌ها می‌گویند که شامل یک کمپ تمرینی و یک هتل می‌شود. در ادامه محل سکونت و تمرین تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را کمی بیشتر بررسی کرده‌ایم.

هتل الریان تا دوحه ۱۶ کیلومتر فاصله دارد. این هتل مجلل و زیبا مجهز به تمام امکانات رفاهی و امنیتی است و می‌تواند محیطی امن و زیبا برای تیم ملی فوتبال ایران باشد. در این هتل سه سالن استخر، بوتیک، رستوران‌، کافی‌شاپ، اتاق کنفرانس و ... دیده می‌شود.

در طبقه همکف رستوران «مِزو» با غذاهای عربی و بین‌المللی سرو می‌شود. در پشت بام این هتل هم یک رستوران دیگر به چشم می‌خورد. در سالن «مودا» هم می‌توانید عصرانه‌های فوق‌العاده‌ای را تجربه کنید.