جمعه دهم فروردین ماه

کوتاه از فوتبال ... کوتاه از فوتبال

در روزهایی که تیم ملی در صدر اخبار فوتبال کشور قرار دارد برخی اتفاقات نیز در سطح باشگاهی جلب توجه می کند که مروری گذرا بر این خبرهای داریم.

پرداخت بدهی شش هزار یورویی پرسپولیس

تنها بدهی خارجی قطعی باشگاه پرسپولیس هم پرداخت شد. باشگاه که یک بدهی ۶ هزار یورویی به باشگاه کوتریک از زمان جذب محمد نادری داشتن و با پرداخت این بدهی، پرونده‌های قطعی بدهی‌های خارجی بسته می‌شد، این طلب ۶ هزار یورویی را نیز پرداخت کرد تا برای بارگذاری مدارک باشگاه جهت گرفتن مجوز حرفه‌ای دیگر مشکل بدهی نداشته باشد. دو روز قبل نیز بدهی یک میلیاردی به محمد انصاری پرداخت شد تا پرونده او نیز بسته شود.

منشا تا نیم فصل فرصت دارد
محمد ربیعی سر مربی تیم فوتبال مس رفسنجان اعلام کرد، منشا مهاجم هدف تیم ما که پس از گذشت یازده هفته هنوز پایش به گلزنی باز نشده، تا نیم فصل فرصت داد که در خود تغییرات فنی لازمه را به وجود آورد و به طور قطع اگر او درهمین مسیر حرکت کند، سرمایه گذاری روی مهاجم دیگری که هم جدید خواهد بود وهم احتمالا خارجی باشد انجام خواهیم بود.

قنبرپور سرپرست ناگهانی، سایپا شد!
در اقدامی غیر منتظره، مصطفی قنبر پور بصورت ناگهانی سرپرست و مدیر فنی تیم فوتبال سایپا شد. این اقدام ازسوی مدیر عامل شرکت خودروسازی سایپا صورت گرفت. این اتفاق در حالی رقم خورد که محمود فکری سرمربی تیم فوتبال سایپا از همه چیز بی اطلاع بوده و مدیر عامل باشگاه هم در بی خبری محض قرارداشت. جالب تر اینکه سازمان لیگ هم از این فعل و انفعال بی خبر و هیچ گونه کارتی برای قنبر پور صادر نکرده است. اینکه قنبرپور با کدام مجوز به عنوان سرپرست تیم بر روی نیمکت تیم سایپا نشسته حکایت نا معلومی دارد.

گزارش: اکبر عزیزی