پنجشنبه سی ام فروردین ماه

درخواست جدایی دو بازیکن به باشگاه رسید!

ساپینتو سرمربی استقلال در سفر به پرتغال به سر می برد تا مدتی را به دور از هیجان فوتبال در ایران در کنار خانواده اش سپری کند. این در حالی است که شنیده می شود وی قرار است پس از بازگشت از سفر در مورد برخی بازیکنان تیم تصمیم گیری کند.

با اینکه مدیران استقلال اعلام کردند به همه نفرات خود نیاز دارند و قرار نیست بازیکنی از تیم مجدا شود اما این اتفاق رخ می دهد و در حال حاضر نیز دو بازیکن تیم قرار است برای جدایی از استقلال درخواست رسمی خود را به باشگاه ارائه دهند تا در موردشان تصمیم گیری شود.

حسین مرادمند و علیرضا رضایی دو بازیکن استقلال هستند که بنا به دلایلی خواستار جدایی هستند و از باشگاه درخواست کردند در این مورد با آنها همکاری کند. این دو بازیکن نتوانستند نظر مثبت ساپینتو را برای حضور در ترکیب استقلال جلب کنند و به همین دلیل ترجیح می دهند به باشگاه دیگری منتقل شوند.

البته مدیران استقلال با این جدایی مخالف هستند و بازیکنان جدایی طلب از مسوولان درخواست کردند که نظر مثبت سرمربی تیم را جلب کنند تا آنها بتوانند شرایط جدیدی را تجربه کنند و در این میان احتمال جدایی قرضی رضایی گلر تیم وجود دارد. از طرفی ساپینتو هنوز لیست قطعی خود را برای جدایی بازیکنان به باشگاه ارائه نکرده و تنها با کادرفنی خود در این مورد مشورت کرده که در این مورد نیز به قطعیت دست پیدا نکرده است!

نویسنده: سوده رحمانوند