شنبه یکم اردیبهشت ماه
کار بزرگ واترپلو در بانکوک

گلر لژیونر فرانسه گل کاشت!

تیم ملی واترپلو ایران که برای شرکت در قهرمان آسیا به بانکوک پایتخت تایلند رفته است بعد از شکست هند در یک بازی سرفرازانه کره جنوبی را شکست داد.

به گزارش پایگاه خبری البزر ورزشی؛ ملی‌پوشان ایران در شروع مسابقه با برنامه ریزی کادر فنی موفق به ارائه یک نمایش برتر نسبت به حریف شدند. اگرچه کره‌جنوبی در ادامه بازی پایاپایی را ارائه داد، اما در نهایت تیم ایران با درخشش خوب امید آقائی کریم، مهدی یزدان‌خواه، امیرحسین کیهانی، ارشیا الماسی و همچنین سنگربانی تمام عیار شایان قاسمی برتری خود را به رخ حریف کشاندند و در چهار کوارتر به ترتیب با امتیازهای ۵-۱ ، ۱-۲، ۵- ۳ و ۶-۲ و نتیجه ۱۷ بر ۸ حریف را شکست دادند. شایان قاسمی که در لیگ فرانسه بازی می کند با شجاعتی بی نظیر دروازه تیم مای ایران دفاع کرد سوای گلر یاد شده عرشیا الماسی و مهدی یزدان خواه شاغل در لیگ صربستان نمایشی دلپذیر داشتند.

تیم ملی ایران فردا در حساس ترین مسابقه مقدماتی با قزاقستان مصاف خواهد داد. قزاق ها عنوان قهرمانی آسیا را دارند و در المپیک توکیو نماینده دو قاره آسیا و اقیانوسیه بودند.

ملی‌پوش جوان و آینده‌دار ایران به عنوان بهترین بازیکن میدان (MVP) در دیدار ایران و کره‌جنوبی معرفی شد.

شیرجه و واترپلو؛ تیم ملی واترپلو ایران در دومین دیدار از رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ به میزبانی بانکوک تایلند با نتیجه ۱۷ بر ۸ برابر کره‌جنوبی به پیروزی رسید و با احتساب برتری روزگذشته برابر هند به دومین برد پیاپی خود دست یافت. در پایان این دیدار امیدآقایی کریم ملی‌پوش ایران به عنوان بهترین بازیکن میدان (MVP) معرفی شد.