جمعه دهم فروردین ماه

سرمربی صنعت نفت انتخاب شد!

سرمربی تيم صنعت نفت انتخاب شد اما به دلیل‌ برخی ملاحظات نام او را اعلام نکردند.

بعد از این که صنعت نفتی‌ها با فیروزی کریمی به نتیجه نرسیده و در سراشیبی سقوط قرار گرفتند این مربی نیز از جمع آبادانی ها جدا شد. از این رو سرمربی تیم صنعت نفت به زودی معرفی می‌شود. در پی این اقدام صنعت نفتی ها که می دانستند در ایران نمی توانند گزینه نجات‌بخشی پیدا کنند روی گزینه های خارجی دست گذاشتند و این بار از بین مربیانی که قبلا سابقه همکاری با باشگاه‌های ایرانی را داشتند روی یک مربی باسابقه دست گذاشتند و با او وارد مذاکره شدند‌.

این بار مسوولان این باشگاه نفتی موفق شدند با مبلغ معقولی مربی خارجی به خدمت بگیرند. این قرارداد هر چند به تایید هر دو طرف رسیده اما هنوز منعقد نشده است. از این رو صنعتی ها تازمانی که موفق به، به خدمت گرفتن رسمی این مربی نشوند نامش را فاش نمی‌کنند. گویا موج در آبادان و بین هواداران این تیم برای استخدام مربی بومی شکل گرفته از این رو مسوولان این باشگاه نگرانند مبادا اعلام نام گزینه مورد تاییدشان این قرارداد را با چالش رو به رو کند.

به همین دلیل تا زمانی که رسما قرارداد نبندند نامی از او نخواهند برد. این مربی سابقه همکاری با تیم‌های ایرانی را دارد و از مربیان پا به سن گذاشته است اما شفر نیست.

نویسنده: نیلوفر مژدهی