سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه

فیروزی: به زودی مربی نفت را معرفی می کنیم

در شرایطی که از تاوارس برزیلی به عنوان گزینه مورد نظر تیم صنعت نفت آبادان نام برده می‌شود مدیر این تیم از ذکر نام سرمربی منتخب امتناع کرده و فقط از توافق با مربی مورد نظر این باشگاه خبر داد.

علی فیروزی در مورد برنامه این تیم برای انتخاب سرمربی تیم صنعت نفت و جانشین فیروز کریمی اظهار داشت: به زودی سرمربی تیم صنعت نفت مشخص می شود. فعلا ترجیح می دهیم چیزی در مورد این مربی نگوییم تا همه چیز به مرحله اجرا برسد و رسما سرمربی را مشخص و اعلام کنیم. از این رو با قطعی شدن این توافق به موقع در مورد سرمربی جدید تیم ما اطلاع رسانی می کنم. وی در مورد روند آماده سازی این تیم تاکید کرد: فعلا تمرینات با کمک مربیان حاضر در تیم دنبال می شود و اجازه ندادیم کار عقب بیفتد. از این رو با روی کار آمدن مربی جدید ادامه روند تمرینات دنبال شده و تیم را آماده ادامه مسابقات خواهیم کرد.

با این روند تیم آمادگی خود را حفظ خواهد کرد و بعد از این که سرمربی جدید به کادر فنی اضافه شود برنامه های او را در جهت آماده سازی دنبال خواهیم کرد. باید ببینیم برنامه اردو و بازیهای تدارکاتی او چگونه خواهد بود و سعی می کنیم بهترین شرایط را برای این تیم فراهم کنیم تا نتایج نیم فصل اول را جبران کنیم. مدیر تیم صنعت نفت آبادان با اشاره به این که برای تقویت تیم نیاز به جذب بازیکن دارند تصریح کرد: ما دو جای خالی در لیستمان داریم که می توانیم بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنیم. برنامه باشگاه این است که دو بازیکن خارجی جذب کنیم چرا که فکر نمی کنم با توجه به این که نیم فصل مسابقات است بتوان مهره داخلی به خدمت گرفت. اغلب بازیکنان تیم دارند و کمتر باشگاهی ریسک تعویض بازیکن را به جان می خرد. به همین دلیل برای تقویت تیم درنظر داریم از بازیکنان خارجی استفاده کنیم.

گفت و گو: نیلوفر مژدهی