پنجشنبه سی ام فروردین ماه

مدافع ناراضی استقلال مورد غضب ساپینتو!

صالح حردانی مدافع راست استقلال شرایط خوبی در این تیم ندارد و حتی شنیده می شود که ممکن است تا پایان فصل از روی نیمکت استقلال را همراهی کند.

این بازیکن پس از عدم حضور در ترکیب اصلی استقلال و اعتقاد فراوان ساپینتو سرمربی تیم به حضور یامگا در پست این بازیکن با شرایط متفاوتی در ترکیب تیم روبرو شد و پس از آن نیز از تیم ملی ایران نیز حذف شد زیرا عدم حضور این بازیکن در ترکیب اصلی استقلال کارلوس کیروش را نیز از وی ناامید کرد.

این بازیکن پس از خط خوردن از تیم ملی با کنایه در مورد ساپینتو صحبت کرد و حتی گاهی به عدم اعتماد و مقصر بودن وی در شرایط به وجود آمده نیز اشاره کرد و باعث شد که ساپینتو علیه وی موضع گیری کند. به همین دلیل این بازیکن در حال حاضر شرایط مناسبی در استقلال ندارد و باید منتظر ساپینتو بماند تا وی در موردش تصمیم گیری کند. این بازیکن علاوه بر از دست دادن موقعیتش در تیم ملی و جام جهانی در حال حاضر در استقلال نیز به یک نیمکت نشین تبدیل شده و ممکن است ساپینتو تصمیمات جدی تری نیز در مورد وی اتخاذ کند که قطعا به نفع این بازیکن نیست!

گویا قرار است در کمیته انضباطی باشگاه و با حضور مدیران و سرمربی استقلال پس از بازگشت از کشورش در مورد وی تصمیم گیری شود.

نویسنده: سوده رحمانوند