چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه
مشکل جدید استقلال حل شد؟

فیفا و عدم بازگشت محبی به سانتاکلارا!

گفته می شود که محبی باید به باشگاه سابق خود سانتاکلارای پرتغال بازگردد اما این در حالی است که علی فتح اله زاده بلافاصله پس از حضور خود در استقلال مشکل این بازیکن را حل کرد و با قرض گرفتن از دوستانش مبلغ قسط این بازیکن را پرداخت کرد تا مشکلی از این جهت نباشد.

اما در این مورد شنیده می شود که بازیکن استقلال علاوه بر بازگشت به پرتغال باید مبلغ 600هزاردلار نیز به این باشگاه پرداخت کند. در این مورد شنیده می شود باشگاه استقلال مبلغ مورد نظر را به پرداخت کرد اما این پول به حساب باشگاه نرسیده است و برگشت خورده است. مبلغ نود هزار یورو به حساب باشگاه وی واریز شده اما مسوولان در باشگاه استقلال در حال مکاتبه با فیفا هستند و اقدامات لازم ر ا انجام دادند و اعلام شده که استقلال از این جهات مشکلی ندارد و فیفا در جریان اقدامات استقلال قرار دارد و تمامی مدارک ارائه شده است.

با اینکه مدیران سانتاکلارا تهدید کردند که بازیکنانشان باید به این تیم بازگردد و استقلال باید جریمه اضافی نیز پرداخت کند اما استقلالی ها به ماندن محبی در استقلال ایمان دارند زیرا مدارک ارسال پول را در زمان اعلام شده در اختیار دارند و خیالشان از این جهت راحت است و فیفا نیز قول داده تا در این مورد بررسی های لازم را انجام داده و آبی ها را همراهی کند. محمدمحبی نیز پیگیر مسائل مربوط به اقدامات استقلال است و گفته می شود که استقلال می تواند بازیکنش را تا پایان فصل در اختیار داشته باشد.

نویسنده: سوده رحمانوند