پنجشنبه سی ام فروردین ماه

ساپینتو با فتح اله زاده اختلاف دارد؟

ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم استقلال در صدد این است که با رفع مشکلات استقلال در برخی پست ها شرایط تیم را در نبم فصل تغییر دهد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: این مربی خواستار حضور بازیکن جدید در نیم فصل شده و از علی فتح اله زاده درخواست کرده تا در این مورد با وی و کادرش همکاری کند. اما این در حالی است که فتح اله زاده از سرمربی تیمش درخواست کرده تا در این مورد با وی و باشگاه استقلال همکاری کند زیرا جذب بازیکن خارجی برای باشگاه مشکل است و با توجه به قیمت دلار استقلالی ها ترجیح می دهند که با بازیکن داخلی وارد مذاکره شوند.

 در این مورد ساپینتو اعلام کرده به بازیکن داخلی نیاز ندارد و در مورد جذب بازیکن تحقیقات لازم را انجام داده و در این مورد خواستار جذب بازیکن مورد نظر خود است. وی حتی مدعی است که در پست مورد نظرش با حساسیت تصمیم می گیرد و در بین بازیکنان داخلی به مورد قابل توجهی برخورد نکرده که نظرش را برای حضور در استقلال جلب کند.

 سرمربی استقلال به فتح زاده اعلام کرده که انتخابش را انجام داده و در این مورد با وی موافق نیست و باشگاه موظف است در مورد بازیکن جدید نظر سرمربی تیم را در نظر بگیرد و این مربی است که در این مورد اظهار نظر می کند حتی اگر بازیکن خارجی مورد نظر قیمت بالایی داشته باشد