جمعه سی و یکم فروردین ماه
مطهری از ما بازیکن نخواست

ابراهیمی: اردوی ترکیه قطعی است

 معاون اجرایی باشگاه نساجی از شروع تمرینات این تیم از روز دوشنبه هفته جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی؛ مجتبی ابراهیمی در مورد تیم نساجی و برنامه های آماده سازی این تیم اظهار داشت: تمرینات تیم نساجی طبق برنامه پس از تعطیلات از دوشنبه هفته جاری آغاز می شود. مسوولان چند زمین را برای تمرین در تهران در نظر گرفتند که در نهایت بهترین آن را برای آماده سازی تیم در نظر می گیریم.

 طبق برنامه شاگردان حمید مطهری از 8 آذر راهی ترکیه می شوند و اردوی تدارکاتی را برگزار می کنند. این اردو ده روزه است و پس از آن به تهران برمی گردیم. باشگاه سعی کرده است کلیه خواسته های کادر فنی را به مرحله اجرا در آورد تا تیم دغدغه ای برای آماده سازی نداشته باشد. امیدوارم با شروع مجدد مسابقات عملکردی بهتر از قبل داشته باشیم.
وی با اشاره به این که برای جذب بازیکن اقدام خواهند کرد تاکید کرد: فعلا حمید مطهری لیستی به ما نداده است و برنامه ای برای خرید بازیکن ندارد. این مربی اگر لازم بداند به ما اعلام می کند و هر مهره ای که بخواهد برایش جذب می کنیم. البته در ابتدای تعطیلات همانطور که قبلا اعلام کردیم احمد موسوی را جذب کردیم و از آن پس مطهری درخواستی برای بازیکن جدید نداده است.

شاکله تیمی ما از دو فصل قبل حفظ شده است. بیش از 95 درصد بازیکنان فعلی برای فصل بعد قرارداد دارند. مالک و مدیریت باشگاه با برنامه ریزی خوب اجازه ندادند اتفاقاتی که سالهای قبل به این تیم لطمه زد رخ دهد. معاون اجرایی باشگاه نساجی با اشاره به این که با توجه به شرایط مالی موجود لازم است با برنامه های سازمان یافته شرایط رقابت با تیم های دولتی و صنعتی را فراهم کرد تصریح کرد: چند سالی است که همه چیز با برنامه پیش می رود و ما از حالا برای سال بعد و با توجه به تورم موجود بازیکنانمان را داریم. قراردادهای ما 5 ساله نیست اما برای سال بعد خیالمان راحت است و می خواهیم با همین فرمان ادامه دهیم. وقتی بازیکن یک میلیاردی یک مرتبه 10 میلیارد می شود برای بخش خصوصی یارگیری سخت است. ما که از پول مفت این و آن استفاده نمی کنیم در نتیجه باید آینده نگر باشیم تا در این وضعیت اقتصادی دوام بیاوریم.ابراهیمی در مورد شرایط جذب بازیکنان جدید با توجه به پرداخت بخشی قابل توجهی از قرارداد بازیکنان گفت: تا قبل از تعطیلات 40 تا 45 درصد پول به بازیکنان دادیم. از آنجا که بخشی از پرداخت بازیکنان ماهیانه است و سرموعد هر ماه پرداخت کردیم تقریبا نظم خواصی در پرداخت ها داریم. مشکلی بابت پول بازیکنان نداریم و پرداختی ها به شکل معمول انجام می شود در نتیجه عقب افتادگی مالی نداریم. ما سه جای خالی داریم که اگر لازم باشد بازیکن جذب می کنیم. از بین بازیکنان فعلی هیچ بازیکنی قصد جدایی ندارند.