پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
اولین تجدیدی در فدراسیون فوتبال

استفاده از مردودین چرا؟!

از روزی که دوباره حاج مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال را بر عهده گرفت تلاش ما بر این بود که به خاطر سربلندی فوتبال ایران همراه وی و همکارانش گام برداریم و حمایتگری بی منت باشیم.

 اکنون نیز اعتقاد داریم تاج به خاطر تجربیات مدیریتی که دارد می تواند موفق باشد به شرط اینکه در انتخاب مهره ها دقت لازمه را داشته باشد ولی چه کنیم که در آستانه مسابقات مهم جهانی ناچار هسیتم از نخسین تجدیدی عملکرد این تشکیلات انتقاد کنیم. به طور مثال فردی را مامور تهیه بلیت اعزامی به جام جهانی کرده اند. که در زمان علی کفاشیان مردود شده بود اما فدراسیون دوباره به افراد مردود اعتماد کرده است به راستی آقای نبی چگونه حاضر شدید که ماموریت مهمی را به اشخاصی مانند حسینی بسپارید که امتحان بدی را پس داده بودند شاید از یاد برده اید که به کارهایی گران مرد کارآزموده فرستاد. افرادی که حتی از پاسخگویی عادی به جامعه و خدمت گزاران فوتبال طفره می روند، بدون تردید در روند کار آبروی این تشکیلات را خواهند برد. پس تا کار از کار نگذشته جلوی این ضعف ها را بگیرید.

امیدواریم که دستگاه مربوط به اطلاعات و امنیت کشور به قضایای مربوط به بلیت سفر به قطر ورود پیدا کنند تا هیچکس به خود اجازه ندهد که در نهان طوری رفتار کند که پیامد آن بدبینی به مردم و به ویژه جامعه فوتبال باشد.

نویسنده: ج - دوستدار