جمعه دهم فروردین ماه

بازگشت رضایی و ماندن آمانوف

تیم استقلال از هفته آینده آماده می شود تا نیم فصل دوم را آغاز کنند و این در حالی است که تیم نمی تواند جا به جایی و تغییری برای ادامه کار داشته باشد.

استقلالی ها در حالی آماده آغاز تمرینات می شوند که مدیران این تیم در تلاشند تا مشکلات استقلال را در نقل و انتقالات حل کنند اما در حال حاضر پنجره تیم بسته است و قرار نیست باز شود!

استقلال بر سر پرونده میلیچ بازیکن سابق خود همچنان دچار مشکل است و در حالیکه پول این بازیکن پرداخت شده اما به حساب وی ننشسته و به همین دلیل مشکل استقلال پابرجاست و آبی ها با پنجره بسته روبه رو هستند.

این در حالی است که پس از پرونده میلیچ استقلال باید مشکل بزرگ استراماچونی را حل کند و این پرونده نیز به دلیل مشکلات مالی در حال حاضر به سرانجام نرسیده و علی فتح اله زاده مدیرعامل استقلال نیز پیگیر پرداخت مبلغ نود میلیون به این مربی است.

با این حال شنیده می شود که قرار نیست پنجره استقلال تا نیم فصل باز شود و استقلالی ها باید بدون تغییر برای ادامه بازی ها آماده شوند. پیش از این اعلام شد که آمانوف در نیم فصل قطعا از استقلال جدا می شود و کاوه رضایی نیز حتما به استقلال باز می گردد اما این اتفاق قرار نیست رخ دهد و به نظر می رسد استقلال نمی توند به خواسته هایش در نقل و انتقالات دست پیدا کند مگر اینکه پروسه بدهی به میلیچ، استراماچونی و پین به خوبی پیش برود و استقلال با پنجره باز بتواند بازیکنان مورد نظرش را جابه جا کند.

گزارش: سوده رحمانوند