سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه
آخرین حرف های کی روش پیش از سفر

مهم حفظ تعادل در تیم ملی است

دیشب مصاحبه کی روش درباره شرایط و موجودیت بازیکنان تیم ملی انجام نشد ولی وی اسامی ۲۵ بازیکن را برای حضور در جام جهانی اعلام کرد.

به گزراش پایگاه خبری البرز ورزشی: علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده، سید حسین حسینی، پیام نیازمند، رامین رضاییان، صادق محرمی، حسین کنعانی، سید مجید حسینی، مرتضی پورعلی گنجی، شجاع خلیل‌زاده، ابوالفضل جلالی، میلاد محمدی، روزبه چشمی، سعید عزت‌اللهی، احمد نوراللهی، علی کریمی، احسان حاج صفی، سامان قدوس، وحید امیری، علی قلی‌زاده، علیرضا جهانبخش، کریم انصاری‌فرد، سردار آزمون، مهدی طارمی و مهدی ترابی.

کی روش در این باره گفت: همانطور که دیدید چهار دروازه‌بان داریم، تصمیم گرفتیم چهار دروازه‌بان به جام جهانی ببریم، نه تنها آنها استحقاق حضور در جام جهانی را دارند که می‌توانند آنجا در تمرینات به کار ما بیایند. هشت مدافع، هفت هافبک و شش مهاجم هم انتخاب کردیم. اعتقاد شخصی من این است که این بازیکنان در حال حاضر تعادل بهتری از بُعد گروهی در تیم ما ایجاد می‌کنند.

کی روش درحاشیه آخرین تمرین تیم ملی به نمایندگان رسانه ها گفت: شما من را می‌شناسید، من همیشه علاقه دارم بهترین راهکار ممکن را انتخاب کنم. همه تصمیماتی که من گرفتم، بر این اساس بوده که منافع تیم بالاتر از بازیکن، مربی و همه باشد. تلاش کردم همیشه تیم را در نقطه بالاتری قرار بدهم. وی درباره شایعاتی که پیرامون انتخاب سردار آزمون به وجود آمده بود.

 گفت: همیشه دور و بر ما این شایعات هست. سردار به همراه یکی از مربیان بدنساز ما دیروز وارد قطر شده و این نشان می‌دهد که شایعات درست نیستند. با هوادارانی که در قلبمان هستند، بیشترین تلاش را خواهیم کرد.