جمعه هفتم اردیبهشت ماه
کوتاه از پرسپولیس

ازخوشحالی یحیی تا لجبازی عیسی

با اعلام نهایی لیست تیم ملی وضعیت اردوی تیم پرسپولیس با بازگشت سرلک مشخص شد.

حضور به‌ موقع بازیکنان خارجی پرسپولیس در تمرینات این تیم با رضایت یحیی گل‌محمدی همراه شد اما مهم‌تر از آن وضعیت بدنی این نفرات بود که نشان می‌داد آنها در تعطیلات از تمرینات اختصاصی دور نبودند. این موضوع یحیی گل‌محمدی را شگفت زده کرد و شاید با توجه به شرایط اردویی خاص پرسپولیس از بهترین خبرها برای این مربی بود.
عیسی آل‌کثیر بعد از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت رفته‌ رفته به شرایط ایده‌آل نزدیک می‌شود. با این حال او فعلا مجوز حضور در تمرینات گروهی پرسپولیس را پیدا نکرده است. عیسی اگر در همان روزهایی ابتدایی مصدومیت لجبازی نکرده، به توصیه پزشکان و یحیی گل‌محمدی گوش می‌کرد، حتی می‌توانست از ابتدای فصل جاری در خدمت سرخپوشان باشد. رفتار غیرحرفه‌ای این بازیکن اما هم به پرسپولیس لطمه زد و هم به خودش‌
غیبت میلاد سرلک در تمرین روز گذشته تیم ملی باعث شد گمانه‌ زنی‌های زیادی در رسانه در مورد خط خوردن او از لیست تیم ملی مطرح شود. شایعه‌ای که به اردوی سرخپوشان هم رسید. شاید پرسپولیسی‌ها توقع این خبر را داشتند چرا که بسیاری از رسانه‌های مایل به این باشگاه یا هواداران در خصوص خط خوردن احتمالی این بازیکن اظهاراتی را مطرح کرده بودند. به این ترتیب این بازیکن نیز به تمرینات پرسپولیس ملحق می‌شود و جزو بازیکنانی خواهد بود که یحیی نگرانی بابت او ندارد.

گزارش: نیلوفر مژدهی