جمعه دهم فروردین ماه

کبیر بسکتبال یک داورزنی می خواهد

بسکتبال یک ورزش ملی در شهر گرگان است درست مثل حکایت والیبال در گنبد کاووس، سالها از این شهر ستارگان به تیم ملی راه یافته بودند که سرآمد همه آنها اسدالله کبیر بود.

که کاپیتان و مربی تیم ملی بسکتبال هم شد اما وی مدتی است که حتی اداره استان را هم رها کرد. کبیر در پاسخ به چرایی این تصمیم به البرز ورزشی می گوید: از جمع بزرگان بسکتبال شهر ما آقای طیبی با باشگاه شهرداری به عنوان مشاور همکاری دارد ولی درباره ی سوال شما که چرا بسکتبال این شهر دست بزرگان گرگانی نیست باید بگویم اسپانسر ها که وارد عرصه تیم داری شدند تفکرات خودشان را عملی می کنند و من به این سلیقه ها احترام می گذارم حالا هم حتی هیات استان را هم واگذار کرده ام تا نفسی راحت بکشم و دور از هیاهو زندگی کنم.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال درباره تحرکات اخیر جمعی از اهالی بسکتبال علیه رئیس جدید فدراسیون می گوید: واقعا دوست ندارم وارد این مسائل شوم فقط می گویم که بسکتبال ما وضعیت خوبی ندارد و در این شرایط مدیریت فدراسیون هم بی تاثیر نیست.

بسکتبال ما مدیری مانند داورزنی می خواهد که والیبالی نبود اما با همفکری اهالی توپ و تور والیبال کشورمان را به سطح اول جهان رساند، ما در بسکتبال هم می توانیم مانند والیبال هم پیشرفت کنیم.

گفت و گو: ج - دوستدار