چهارشنبه بیست و نهم فروردین ماه
استقبال باشکوه از ملی پوشان فوتبال در قطر

شمشیر عربی در دست کی روش!

سرانجام تیم ملی فوتبال ایران به آن سوی آب های نیلگون خلیج همیشه فارس پرواز کرد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی؛ ملی پوشان بعد از ورود به دوحه در هتل الریان که چند روز پیش درباره ویژگی های این محل اقامت سرطلایی های فوتبال نوشته بودیم استقرار یافت.

نکته جالب اینکه مدیران هتل، کیک بزرگی را منقش به پرچم کشور ایران تدارک دیده بودند. به تیم ایران هدیه کردند و طی مراسمی شمشیر عربی در اختیار تیم ملی گذاشتند تا با آن کیک را برش دهند.

همچنین در این مراسم مانکنی مقوایی کارلوس کی‌روش که مربوط به حضور او در جام جهانی ۲۰۱۸، آماده شده بود و این مربی و تعدادی از بازیکنان تیم ملی با آن عکس رفتند همچنین سامان قدوس و امیر عابدزاده، دو لژیونر فوتبال ایران نیز بعد از تعطیلی فوتبال باشگاهی در اروپا خود را به محل اقامت تیم ملی در قطر رسانده‌اند.

اعضای تیم ملی فوتبال ایران شامگاهی دیروز به وارد دوحه شد.
ملی‌پوشان و اعضای کادر تیم ملی پس از پایین آمدن از پلکان هواپیما و در میان استقبال رسانه‌های بین المللی وارد سالن اصلی فرودگاه شد و در کمترین زمان ممکن پس از انجام کارهای ورود به قطر با اتوبوس مخصوص تیم ملی که منقش به پرچم ایران است به سمت هتل الریان حرکت کرد.

همزمان با ورود ایران به بزرگراه اصلی شهر دوحه، اسکرین‌های بزرگ کنار بزرگراه با پخش تصاویری از پرچم ایران، به زبان های مختلف پیام خوش آمد به ایران گفتند.