پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه

رضایی: واقعیت ها را در پلی آف خواهید دید

تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان بعد از پنج هفته صدر نشینی به یکباره دچار نزول شد و با چهار شکست در رده ششم جدول لیگ برتر قرار دارد.

این درحالی است که تیم یاد شده عنوان قهرمانی دوره قبل باشگاه های آسیا را در کارنامه دارد. سعید رضایی سرمربی این تیم می گوید: با شش بازیکن مصدوم لیگ را ادامه می دهیم و طبیعی است که فشار زیاد و سفر های طولانی این آسیب دیدگی ها را در اثر خستگی بازیکنان تشدید کند ما از اول فصل آرمان رحمانی را در اختیار نداشتیم با محمد رضی و فاضل پژومان آسیب جدب دیدن عارف مرادی و سیامک مرندی هم که با مصدومیت دست به گریبان بودند بازگشتند با این همه در والیبال ما همه تیم ها مدعی هستند و توانایی ارائه تاکتیک های پیشرفته را دارند و معتقد هستم که واقعیت های تیم ها در مرحله برگشت به ویژه دور حذفی مشخص خواهد شد.

بازیکن و مربی سابق تیم ملی درباره بازیکن خارجی در لیگ ایران که با تیم فولاد سیرجان ایرانیان قرارداد دارد نیز می گوید: گاسپارینی تا این لحظه نتوانست در کار تاکتیکی تیم ما مشارکت کند در صورتی که روی حضور وی حساب ویژه ای باز کرده بودیم.

رضایی در پاسخ به پرسش ما مبنی بر مسائل مربوط به مربیان تیم های ملی می گوید: سرم گرم کارهای تیم باشگاهی است و کاری به این مسائل ندارم.

گفت و گو: جمشید حمیدی