جمعه دهم فروردین ماه

همگام با تیم ملی فوتبال در جام جهانی قطر

کاروان تیم ملی فوتبال ایران وارد قطر شد و در هتل الریان محل اسکان خود مستقر شد.

در نظر است با بازگشایی این باکس هر روز با ملی پوشان فوتبال کشورمان همراه و همگام باشیم.
پس از نشستن هواپیمای حامل ملی پوشان فوتبال کشورمان وضعیت فرودگاه قطر دگرگون شد. هواداران ایرانی مقیم قطر در فرودگاه برای خوشامد گویی سنگ تمام گذاشتند. صدای بوق و کرنا هم در سالن فرودگاه وهم در سطح شهر به گوش می رسید.
ملی پوشان کشورمان با اسکورت ویژه که این مورد برای کلیه تیم ها از سوی میزبان تدارک دیده شده است از فرودگاه به سمت هتل حرکت داشت، نکته جالب که ایرانیان مقیم قطر اتوبوس تیم ملی را همراهی می کردند.
امروز اعضای تیم ملی به عکاسخانه فیفا خواهند رفت تا طبق نظر فیفا عکس پرتر برای صدور آی دی کارت عکس بگیرند.
مطبوعات ورزشی و غیر ورزشی قطر این روزها بیشترین اخبار و صفحات خود را به فوتبال جام جهانی اختصاص داده اند، عکس ورود تیم ملی فوتبال ایران به قطر درصفحات ورزشی قطر دیده می شود.
چاپ مطالب گوناگون از کی روش در نشریات قطری کم دیده نمی شود. از کی روش به عنوان معدن تجربه یاد شده است.
مهدی طارمی در نزد ملی پوشان ایرانی بیش از دیگران مورد توجه قرار دارد. از او به عنوان سلطان و شکارچی دروازه ها یاد می شود.
اولین جلسه تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان با صحبت های اولیه کی روش انجام شد. کی روش که اکنون کلیه بازیکنان را در اختیار دارد، در صحبت های اولیه خود بحث بالا بردن روحیه را پیش کشید و به گونه ای حرف زد که باید در برابر انگلستان با جان و دل جنگید.
دیدار با تونس آخرین بازی تدارکاتی تیم ملی خواهد بود. کی روش در این دیدار به ترکیب یازده بازیکنی که قرار است مقابل انگلستان به میدان بروند، شناسایی خواهد کرد.
دیدار با تونس بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
کی روش با دستیارانش شب گذشته اخرین بازی تیم ملی فوتبال انگلستان را آنالیز کردند.

گزارش: اکبر عزیزی