جمعه سی و یکم فروردین ماه
همگام با تیم ملی در جام جهانی قطر

کافو: تیم ایران را جدی بگیرید

 در حالی که جام جهانی ۲۰۲۲ از روز یکشنبه آغاز خواهد شد، اما تیم ملی فوتبال کشورمان اولین بازی خود را روز دوشنبه مقابل تیم ملی فوتبال انگلستان برگزار خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: در این باکس اشاره ای به اخبار حواشی جام جهانی قطر خصوصا از اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان خواهیم داشت.

بیرانوند که از شاداب ترین بازیکنان اردوی تیم ملی به شمار می آید می گوید، اکنون وقت آن رسیده تا به تیم تاریخ ساز تبدیل شویم. جام جهانی قطر بهترین فرصت برای فوتبال ما است تا با کسب لقب تاریخ ساز بیشتر دیده شویم.
* کی روش بعد از بازی با تیم تونس در اولین جلسه تمرین، هوشمندانه تیم را جمع کرد و با ارائه توضحیات روحیه از دست رفته را به تیم بازگرداند.

* کاروان تیم ملی فوتبال انگستان که تمرینات خود را آغاز کرده است، هنوز با هوای گرم قطر کنار نیامده است. اینان هنوز یک جلسه تمرین به صورت کامل برگزار نکرده اند، هر بار بخاطر فرار از فشار گرما تمرین را نیمه کاره تعطیل می شوند.
کافو کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال برزیل در یکی از کانالهای ورزشی قطر با اشاره به گروه ایران گفت، توصیه به همگروهان تیم ایران این است، تیم ملی فوتبال را جدی بگیرید، ایران شانس صعود به مرحله حذفی دارد.

کی روش مسئول رسانه ای تیم ملی فوتبال را هموطن خودش است در کنار با خود همراه دارد. او در قطر به جمع تیم پیوست. منتظر شنیدن اخباری جدید و شاید در حد جا به جایی در این حوزه باشید.
مهدی طارمی که به سوژه مناسب برای مطبوعات ورزشی در قطر تبدیل شده است، می گوید: آرزو بر هیچ کس بدون در نظر گرفتن شرایط سنی عیب نیست، ما به قطر آمده ایم تا آرزو و رویاهایمان تحقق یابد.
* علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی بعد از تمرین روز گذشته گفت: با آنکه در نظر سنجی ها ما را در زمره پیرترین تیم های جام جهانی قرارداده اند، اما این را هم بگویم که منظم ترین و بی حاشیه ترین تیم در این جام، تیم ایران است.