چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه
بوکس و باقی قضایا

مظاهری: دنبال حذف هیچکس نیستیم

وظیفه کارشناس صحبت کردن و نظر دادن است اینکه بعضی از دوستان ما بلافاصله جبهه می گیرند باید بدانند که مشکلات و مسائل با گفت و گو حل می شود.

علی مظاهری کاپیتان سابق تیم ملی بوکس درباره ی مقابله و مثل بعضی از مربیان نسبت به کارشناسان و منتقدان به البرز ورزشی گفت: حرف قشنگی نیست که درقبال هر نظری بلافاصله انگشت دهان را به سوی استخوان خورد کرده های بوکس نشانه بگیرند، همه می دانند تیم ملی بوکس در مسابقات قهرمانی آسیا عملکرد خوبی نداشت ما به بوکسور هایی باختیم که جایگاهی در بومس قاره نداشتند چرا به کامبوج یا کویت باختیم آیا نباید این قضیه آسیب شناسی شود؟

در زمان ما هم کمبود ها زیاد بود و اعتقاد دارم که باید به مربیان و ورزشکاران حقوق پرداخت شود ولی این دلیل نمی شود که مربیان پاسخگوی مسائل فنی نباشند باور کنید که من و برخی دیگر از منتقدان که جوانی خود را برای بوکس گذاشته ایم چشمداشتی نداریم ولی چه عیبی دارد که کنار همدیگر بنشینیم و نظرات سازنده را بشنویم.

پیشرفت در سایه ی اتحاد به دست می آید و من به شخصه اطمینان می دهم که دنبال حذف هیچ فردی نیستم خلاصه اینکه باید مسائل فنی و اصول بدنسازی ورزشکاران زحمتکش این رشته مورد بررسی قرار گیرد.

گفت و گو: عباس اسماعیلی