شنبه یکم اردیبهشت ماه
والیبال باشگاهای برتر

پیکان و راه دشوار باشگاه های جهان

لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در هفته دهم تکرار حکایات هفته های پیش بود.

پیکان باز هم باخت و اینبار در مشهد مقابل نیان الکتریک این شهر سه بر دو شکست خورد برای تیمی که تا چندی دیگر باید در جام باشگاه های جهان شرکت کند زنگ خطر به صدا درآمده است هرچند که قدیمی ها می گویند جوجه را آخر پاییز می شمارند!

در تیم مشهد سوای مثلث تجربه داران سید موسوی، علیرضا بهبودی و امین علوی اینبار یک جوان گمنام به نام محمد غفاریان درخشید او نیز مانند همه ی پیشینیان والیبال این دیار قد متوسط و پرش عالی دارد.

دیدار دو مربی گنبدی که سال ها سایه در سایه هم قرار دارند اینبار به سود رامین بابایی تمام شد. شاگردان عظیم جزیده در تیم سایپا نهایت تلاش خود را به کار بردند اما در تیم گنید میکائیل تاجر ابرقدرت بازی کرد!

ایفاسرام اردکان در مریوان پیروز شد تا خود را از بحران رها سازد علی مباشری، رحمان داوودی و جواد کریمی بهترین های تیم اردکان بودند.

هورسان رامسر نیز یا پیروزی بر فولاد سیرجان ایرانیان به یک برد ارزشمند راه پیدا کرد. علیرضا شاهعلی با 23 امتیاز به همراه محسن سفیدآبی و داوود شکیبا عالی بودند.

شهداب که هفته به هفته روانتر بازی می کند و میهمان خود شهرداری ارومیه چیره شد.

امیر غفور، سعید جواهری و شهروز همایون فرمنش مهره های کلیدی تیم شهداب بودند.

تیم مس رفسنجان هم به یک پیروزی روحیه بخش در مقابل گیتی پسند اصفهان دست پیدا کرد. جوان حسین آبادی با 27 امتیاز روزی پرفروق داشت و سرانجام هراز آمل صدر نشین بدون شکست لیگ در 3 ست بر تیم پاس گرگان غلبه کرد. گرگانی ها امین اسماعیلنژاد را نداشتند ولی آملی ها با پاس های علی رمضانی و آبشارهای میرزاجان پور سه امتیاز شیرین دیگر را بر اندخته های خود اضافه کردند.

بهترین های هفته:

تیم هفته: نیان الکتریک مشهد

بازیکن هفته : سید موسوی

پدیده هفته: محمد غفاریان و محمد علی پور

مربی هفته: حامد صمدی

امتیازآور هفته: جواد حسین آبادی با 23 امتیاز

داور هفته: کیوان عابدزاده (داور اول) – سجاد خان بابازاده

نویسنده: جمشید حمیدی