چهارشنبه بیست و نهم فروردین ماه
تیم ملی انگلیس؛ فقط یک نام بزرگ

روشن: بهترین حمله دفاع است

حسن روشن چهره از یاد نرفتنی سابق تیم ملی فوتبال در گفت و گو با پیمان یوسفی مجری برنامه ورزش مردم چند نکته بارز را درمورد تیم ملی فوتبال ایران عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی؛ وی که همراه تیم ملی ایران در سال 1978 آرژانتین با مربیگری حشمت مهاجرانی تجربه کرده است گفت: تیم ملی ایران در جام جهانی قطر به لحاظ فنی در سطح بسیار خوبی قرار دارد بیشتر آنها با لیگ های اروپا بازی کرده اند و گل های به یاد ماندنی نیز به ثمر رسانده اند این بچه ها ترسی از نام ها ندارند چرا که مقابل بهترین های فوتبال اروپا بازی کرده اند کافی است که اجازه دهند خودشان باشند و در کار آنها دخالت نکنند.

چند تن از این بازیکنان در جام جهانی قبلی حضور داشتند و از تجربیات بالایی برخوردار هستند.

روشن با اشاره به تغییرات زیادی که فوتبال زمان کنونی با جام 98 کرده است افزود من به شخصه طرفدار فوتبال تهاجمی است و بهترین دفاع را حمله می دانم روشن درباره حریفان تیم ملی نیز گفت: نام فوتبال انگلیس از تیم ملی اش بزرگتر است انگلیسی ها مسابقات باشگاهی پرقدرتی دارند ولی در تیم ملی آسیب پذیر هستند.

فوتبال در آمریکا  در رده ششم یا هفتم علاقه مندان به ورزش قرار دارد و در دهه اخیر اقدامات آکادمیک خوبی را هم آغاز کرده اند اما بازیکنان آنها خلاقیت ایرانیان را ندارد ولز نیز فوتبال خاصی ندارد و بعضی از بازیکنان آن در اروپا بازی می کند

آنچه که فوتبال کنونی را متمایز می سازد سرعت تیم ها برای رسیدن به محوطه 18 قدم است.