جمعه دهم فروردین ماه

ذوالمجیدیان: چندین جلسه برای نقل و انتقالات انجام دادیم

مدیر تیم تراکتور از شرایط خوب آب و هوایی در اردوی ترکیه و پیشرفت برنامه‌های ‌های تاکتیکی خبر داد.

علی‌اکبر ذوالمجیدیان در مورد شرایط تیم تراکتور در اردوی ترکیه اظهار داشت: اردوی تیم از ۲۰ آبان در شهر آنتالیا برپا شده، همه چیز طبق برنامه‌ریزی پیش می‌رود. شرایط و امکانات سخت افزاری و آب و هوای محل اردو فوق العاده است و جا دارد از مهندس زنوزی که چنین شرایطی برای آماده ‌سازی تیم فراهم کرده، تشکر کنم. امیدوارم در ادامه نتیجه خوبی از این اردو گرفته و عملکرد بهتری در مسابقات لیگ داشته باشیم.
وی با اشاره به برنامه باشگاه تراکتور برای نقل و انتقالات زمستانی تصریح کرد: مدیرعامل و سرمربی تیم در خصوص نقل و انتقالات تیم در نیم فصل چندین جلسه برگزار کرده‌اند و قطعا مدیریت باشگاه و هیات مدیره تمامی خواسته‌های سرمربی را برآورده خواهند کرد. قطعا هر تیمی نیاز به جذب بازیکن و تغییر در راستای اصلاح ضعف ها دارد در نتیجه ما نیز برای استفاده از فصل نقل و انتقالات پیش رو برنامه داریم.
مدیر تیم تراکتور ادامه داد: نفراتی که نتوانند نظر مثبت سرمربی را جلب کنند، از جمع ما خدا خواهند شد. تا این لحظه هیچ بازیکنی درخواست جدایی نداده است؛ چرا که هنوز نقل و انتقالات نیم فصل فرا نرسیده و تمامی نفرات با ما قرار داد دارند. از این رو فعلا تمرکز خود را روی تمرینات گذاشته، در زمان مناسب در مورد لیست بازیکنان اقدام خواهیم کرد.
ذوالمجیدیان در مورد عملکرد تیم تراکتور و تغییرات احتمالی در تاکتیک این تیم گفت: عملکرد تراکتور در ۱۱ هفته ابتدایی مسابقات خوب بود. به ردیف و کادر فنی اش بسیار باتجربه و کاربلد هستند و موفق شدند نظر عوامل باشگاه را به خود جلب کنند‌. در خصوص تغییر احتمالی سیستم تیم برای نیم فصل دوم، من نمی‌توانم نظر بدهم؛ چرا که مسئولیت فنی با سرمربی است. دخالت در امور اینچنینی خلاف کار حرفه‌ای است و من فقط برایشان آرزوی موفقیت می کنم.

گزارش: سوده رحمانوند