جمعه سی و یکم فروردین ماه

نیمکت آبادانی ها در بلاتکلیفی

از باشگاه صنعت نفت شنیدیم سرمربی این تیم به زودی وارد ایران می شود.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: برخلاف اظهارات مدیرعامل باشگاه صنعت نفت هنوز تکلیف سرمربی این تیم مشخص نشده بود. احمد پارو در آخرین مصاحبه ای که داشت در سایت باشگاه صنعت نفت اعلام کرد سرمربی این تیم را تا پایان هفته گذشته مشخص می کند. این در حالی است که دومین روز از هفته جاری را هم سپری می کنیم و هنوز مشخص نیست سرمربی این تیم چه کسی است. البته پیش از این هم در همین رسانه خواندید آبادانی ها با ادسون تاوارس به توافق رسیدند و از او برنامه گرفتند اما آنچه تجربه به ما می گوید: تا زمانی که یک مربی روی نیمکت تیمی ننشیند احتمال هر تغییری وجود دارد. به این ترتیب با وجود این که توافقات با این مربی برزیلی انجام شده و او نیز مسئولیت این تیم را پذیرفته است اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست.
گویا دلیل تاخیر این مربی برای حضور در ایران و هدایت تیم صنعت نفت برخی مشکلات ویزای کار این مربی و دستیار بدنساز همراهش بوده است. حتی به نظر می رسد این مشکل حل شده و به زودی برزیلی ها از آبادان سر در می آورند. در همین خصوص شنیدیم این مربی قرار است از بین بازیکنان تیم صنعت نفت چند نفری را کنار بگذارد تا جا برای نفرات ورودی مورد نظرش باز شود. از این رو او باید به ایران بیاید و با بررسی عملکرد تیم روی نام بازیکنانی که لازم ندارد قلم قرمز بکشد.
تیم صنعت نفت از ابتدای فصل تا کنون دو تغییر روی نیمکت تیمش داشت و بعد از برکناری پرکاس و سپس فیروز کریمی حالا به دنبال سومین مربی در فصل جاری است.