شنبه یکم اردیبهشت ماه
همگام با تیم ملی در جام جهانی

وزیر ورزش تماشاگر دیدار ایران – انگلستان

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران، امروز بعد از ظهر برگزار شد، خبرنگاران در ۱۵دقیقه اولیه حق تهیه خبر را داشتند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی

* حمید سجادی وزیر ورزش با گروه همراه خود که امروز وارد دوحه قطر شد، فردا از جایگاه مخصوص به عنوان تماشاگر ویژه به تماشای بازی ایران با انگلستان خواهد نشست.

*علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی اعلام کرد، اگر بگویم که هدف ما صعود به مراحل بالاتر است، زیاده خواهی نکرده ایم.

تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران مشتریان بیشتری داشت، اینان گروه خبرنگاران اعزامی ایرانی بودند که صبح امروز وارد قطر شدند.
*کی روش همچنان سوژه روز مطبوعات ورزشی قطر است. هر روز به او یک لقب داده می شود. کی روش هم در پاسخ می گوید، در میدان عمل ثابت خواهم کرد من کیستم.
*وحید امیری هافبک تیم ملی در برابر خبرنگاران نشریات خارجی گفت: تا کنون یاد ندارم که تیم ملی این گونه انسجام و یکپارچگی همراه داشته باشد.

* مهدی طارمی مهاجم مورد توجه رسانه های حاضر در جام جهانی، در آخرین اظهار نظر خود گفت: تساوی در برابر انگلستان این فرصت را به ما خواهد داد تا به راحتی از ولز و آمریکا عبور کنیم.

*اکثریت نشریات ورزشی، امروز در قطر یاد آور شده اند، تیم پیروز دیدار ایران با انگلستان عملا پیروزی خود را برای بازی های بعدی اش مقابل ولز وآمریکا جشن خواهد گرفت.
*تعداد تماشاگران هوادار تیم ملی فوتبال ایران که از اقصی نقاط دنیا خود را به قطر رسانده اند، لحظه به لحظه در حال افزایش است.
*یکی از سایت های ورزشی مصر نوشته است، کی روش دایناسور جام جهانی قطر است. این سایت اضافه کرد کی روش سرمربی تیم ایران بی جهت سخن نمی گوید. کی روش امشب ترکیب نهایی تیم ملی را اعلام خواهد کرد.