جمعه دهم فروردین ماه

رونالدو باز هم خبرساز شد

رونالدو در چند روز اخیر به خاطر مصاحبه جنجالی با پیرس مورگان و اظهارات عجیبش در این گفت و گو در مرکز توجه رسانه‌ها قرار داشت.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی و به نقل ورزش سه از بسیاری از منابع خبر داده‌اند که باشگاه منچستریونایتد تصمیم به فسخ قرارداد او پیش از پنجره نقل و انتقالات زمستانی گرفته اما به نظر نمی‌رسد که این موضوع در حال حاضر از اهمیت خاصی برای او برخوردار باشد چون تمام توجه‌اش به درخشش در رقابتی است که احتمالا آخرین جام جهانی او استاین بازیکن دقایقی قبل و بدون اعلام قبلی در نشست خبری تیم پرتغال حاضر شد تا به سوالات خبرنگارانی که در این نشست حضور پیدا کرده بودند پاسخ دهد.
همانطور که انتظار می‌رفت سوالات بسیاری درباره مصاحبه چند روز قبل او مطرح شد و رونالدو در این باره گفت: زمابندی درست همیشه مشخص است. از دیدگاه شما مطرح کردن این که چطور باید زمانبندی درستی داشت آسان است. گاهی واقعیت را می‌نویسید و گاهی دروغ می‌گویید. من نیازی ندارم نگران این باشم که دیگران چه فکری می‌کنند. من هر زمان که بخواهم حرف می‌زنم! همه من را می‌شناسند و می‌دانند به چه چیزهایی باور دارم.

این بازیکن همچنین در پاسخ به سوالی درباره ویدئو منتشر شده و برخورد سرد برونو فرناندز با او اظهار داشت: ما هفته گذشته در حال شوخی کردن با هم بودیم. پرواز او دیر رسید و تاخیر داشت و من از او پرسیدم که آیا با قایق آماده است یا نه.
در روزهای اخیر صحبت درباره رونالدو به بحث اصلی پیرامون تیم پرتغال تبدیل شده و او با اشاره به این مطلب اضافه کرد: از شما خواهش می‌کنم که از بازیکنان دیگر درباره من سوال نکنید. فقط سوالات مرتبط با جام جهانی را مطرح کنید.
رونالدو در پاسخ به این سوال که آیا این جام جهانی تکلیف بحث بهترین بازیکن تاریخ را مشخص خواهد کرد یا خیر گفت: حتی اگر من قهرمان جام جهانی شوم هم این بحث ادامه خواهد داشت. بعضی افراد من را بیشتر و بعضی کمتر دوست دارند. زندگی هم همین است، بعضی افراد موی بلوند دوست دارند و بعضی افراد موی تیره.