پنجشنبه نهم فروردین ماه

تاکید ساپینتو: تمام فکرتان دربی باشد!

اعضای تیم استقلال تمرینات خود را آغاز کردند تا برای دربی آماده شوند اما این در حالی است که ساپینتو با برنامه ریزی انجام شده قصد دارد نهایت استفاده را از تعطیلات لیگ ببرد.

این مربی 4 بازی تدارکاتی را برای استقلال در نظر گرفته و از مدیریت باشگاه درخواست کرده تا شرایط مناسبی را فراهم کنند تا وی بتواند برنامه هایش را در تیم اجرا کند. این مربی اعلام کرده در تورنمنت امارات استقلال سه بازی تدارکاتی انجام می دهد که یک دیدار با تیمی از لیگ امارات است اما دو بازی دیگر استقلال با تیم های خارجی است که در دبی حضور دارند. این در حالی است که استقلال قرار است پیش از سفر به دبی در تهران نیز مقابل یک تیم لیگ برتری به میدان برود و پس از آن عازم دبی شود. استقلال ده آذرماه عازم امارات می شود و پیش ار دربی به تهران باز می گردد.

ساپینتو در جمع بازیکنان اعلام کرده که تمام ذهنشان را معطوف به بازی دربی کنند و از هم اکنون خود را برای این دیدار اماده کنند زیرا سه امتیاز این بازی برای وی بسیار مهم است و در اولین تجربه دربی اش قصد دارد سربلند از زمین خازج شود و باخت در این بازی را نمی پذیرد ضمن اینکه برد در این دیدار استقلال را در جدول نیز به شرایط خوب و صدر نزدیک می کند.

گزارش: سوده رحمانوند