شنبه یکم اردیبهشت ماه
گزارش های البرز ورزشی از جام جهانی

فوتبال وحدت آفرین است

فغانی فردا قضاوت می کند، داور ارشد و باتجربه ایرانی فردا در جام جهانی قضاوت می کند.

در بازی اول گروه G جام جهانی 2022 قطر، تیم ملی برزیل به مصاف صربستان خواهد رفت. داور این مسابقه علیرضا فغانی از کشورمان خواهد بود. محمدرضا ابوالفضلی و محمد رضا منصوری کمک‌های این دیدار خواهند بود.

دیدار برزیل و صربستان، پنج شنبه از ساعت 22:30 آغاز خواهد شد. از زنده یاد جعفر نامدار گرفته تا شخص فغانی و محمد فنایی (کمک داور) همه به دلیل شایستگی های فردی و فنی به نوعی معرف مردم خوب کشورمان بوده و خواهند بود.

باور کنید در جام جهانی دوحه علی رغم شکست سنگین و بد تیم ملی گاهی صحنه هایی نقش می بندد که غرورانگیز است. از آنجایی که تماشاگران ایرانی به احترام نام مقدس ایران به پا خاستند و اشک ریختند تا بوسه احترام آمیز دروازه بان مصدوم به پرچم سه رنگ وطن عزیز و تشویق بی امان سردار آزمون واقعا دلپذیر بود در این روز ها که دل همه ایرانیان برای شنیدن سخنان وحدت آمیز می تپد فوتبال می توانست و می تواند ریسمان مودت و یکدلی و اتحاد را در بین همه محکم سازد از جوانانی که آن سوی مرزها و دوردست ها به عشق ایران رنج سفر به جان خریده اند تا معدودی که از داخل خاک وطن به دوحه سفر کرده اند همه و همه یک نام را رسا صدا می زنند ایران...ایران

و گزارش دیگر اینکه با همکاری های صورت گرفته توسط فیفا و فدراسیون فوتبال ایران مقرر شد تا در روزهای سه شنبه و چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت 11 تا 15 روند تحویل بلیت به سرگروه هایی که قبلا بلیط خود را خریداری کرده اند ادامه داشته باشد.

وفق مقررات اعلامی از سوی فدراسیون بین المللی فوتبال، در روز بازی تیم ملی مقابل ولز امکان تحویل بلیط وجود نخواهد داشت.

باتوجه به هماهنگی های صورت گرفته و حضور نماینده فدراسیون در محل مرکز آفیس فیفا (DECC) بخش فروش گروهی روند ارائه بلیت به هواداران تیم ملی صورت می گیرد.

تاکید می شود مطابق اعلام های قبلی، بلیط‌ ها تنها به سرگروه ها و در قبال ارایه کارت ملی و یا گذرنامه ارائه خواهد شد.

دوحه – حسین علی اسماعیلی