سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه

بسکتبال باشگاه های کشور

پرامتیاز ترین بازی در گرگان هفته ی هشتم رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور پنج شنبه سوم آذرماه در شهرهای مختلف برگزار شد.

در یکی از بازی های حساس، تیم های شهرداری گرگان و کاله مازندران به عنوان تیم های اول و دوم جدول رده بندی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری شهرداری گرگان و ادامه ی صدرنشینی این تیم همراه شد. در تیم گرگان دو بازیکن خارجی از جمله پری پتی ایفای نقش کردند و در تیم کاله بازیکن آمریکایی پاتریک یکی از چهره های خوب میدان بود در این بازی پر امتیاز مازندرانی ها به دلیل پنج خطا شدن چند تن از بازیکنان یازرلو و آقامیری بازی را واگذار کردند اما در یکی دیگر از مسابقات هفته تیم پالایش نفت آبادان با هدایت دکتر علی توفیق مقابل ذوب آهن به برتری دست پیدا کرد.

مسعود سلیمانی و یعقوب شلوش در کنار سعید داورپناه و حمید رضایی فر از چهره های درخشان نفتچی ها بودند، ارزش این پیروزی زمانی بیشتر نمایان می شود که به یاد بیاورید ذوب آهن از چهره های ممتازی همانند سجاد مشایخی، آرمان زنگنه و محمد حسن زاده بهره می برد.

در بازی های هفته ی هشتم رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور نتایج زیر رقم خورد :

شهرداری گرگان ۱۱۱  _  کاله مازندران ۱۰۳

آویژه صنعت پارسا مشهد ۵۷ _ صنعت مس کرمان ۶۳

توفارقان آذرشهر ۵۳ _ نبوغ اراک ۷۱

ذوب آهن اصفهان ۶۰  _  پالایش نفت آبادان ۶۳

مهرام تهران  ۲۰_ صنایع هرمزگان ۰ ( صنایع هرمزگان در این بازی حضور نیافت)

صنعت مس رفسنجان ۶۸ _ رعد پدافند هوایی ۷۸

با توجه به نتایجی که رقم خورد، شهرداری گرگان که در هفته ی هشتم در گرگان از حریف خود، کاله آمل میزبانی کرد، در یک بازی پرامتیاز و جذاب پیروز شد و با ۱۵ امتیاز به صدرنشینی خود ادامه داد.

مهرام تهران و کاله مازندران با ۱۴ امتیاز در مکان های دوم و سوم جدول در تعقیب تیم شهرداری گرگان هستند.

مصاف ذوب آهن اصفهان و پالایش نفت آبادان که تا پیش از این رویارویی دارای عملکرد مشابه ۴ برد و سه شکست بودند ، مهیج دنبالشد و در نهایت پالایش نفت آبادان در یک رقابت بسیار نزدیک پیروز شد

در این هفته رعد پدافند هوایی تهران به اولین پیروزی خود در رقابت های این فصل دست پیدا کرد و میزبان خود صنعت مس رفسنجان رامغلوب کرد.

گزارش: ج - دوستدار