جمعه دهم فروردین ماه
جام جهانی فوتبال – قطر

اظهارنظر مربیان و بازیکنان ایران و ولز و حواشی بازی

کارلوس کی روش که از بازی درخشان نفرات ایران خرسند بود با شادی مضاعفی گفت: این پیروزی را به مردم ایران هدیه می دهیم.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی از دوحه: سرمربی ولز هم گفت: ایرانی ها مستحق پیروزی بودند و بهتر از آمریکا بازی می کنند.

گرت بیل که از باخت تیمش مقابل ایران ناراحت و خشمگین بود در جملاتی عجیب گفت: امروز مقابل ایران له شدیم.
علیرضا بیرانوند در پایان بازی حسینی را در آغوش گرفت و از عملکرد عالی او در درون دروازه اظهار خوشحالی کرد.

گری لینه کر مهاجم اسبق انگلیس و مجری برنامه تلویزیونی مسابقات و آقای گل جام جهانی ۱۹۸۶ هم بازی ایران را ستود و گفت: بازگشت ایرانی ها به بازی عجیب و احساسی بود. آنها باخت به انگلیس را فراموش کردند و حالا آماده پیکار با آمریکا هستند. امیر قطر که در ورزشگاه احمد بن علی حضور داشت بعد از گل ایران از جای خود بلند داشت و با کف زدن به تشویق بازیکنان ایران پرداخت که در نوع خود جالب توجه بود. روزبه چشمی با گل استثنایی خود بهترین بازیکن شناخته شد و جایزه ویژه را دریافت کرد. او که در بازی قبلی مورد انتقاد کارشناسان قرار گرفته بود در پانزده دقیقه ای که در زمین حضور داشت عملکرد فوق العاده ای داشت و گل زیبا و حساس او مورد تمجید نمایندگان فیفا و کارشناسان حاضر قرار گرفت. شادی آزمون بعد از گل دوم و گرفتن گلوی کی روش که با خنده مربی پرتغالی همراه شد از رفاقت و صمیمیت این دو حکایت دارد.

این صحنه خیلی مورد توجه عکاسان و فیلمبرداران قرار گرفت. گل استثنایی رامین رضاییان که با ضربه چیپ به دست آمد خیلی هنرمندانه بود.

کارشناس تلویزیونی فیفا گفت: رضاییان مدافع راست ایران در دقیقه ۹۸ با سرعت خیره کننده و استارتی بلند خود را مقابل دروازه رساند و اوج آمادگی بدنی خود را نشان داد.

سکوی ورزشگاه احمد بن علی در اشغال کامل هواداران ایرانی بود. آنها نیم ساعت بعد از پایان بازی هم در ورزشگاه به تشویق بازیکنان ایران‌پرداختند و بعد از آن هم در بیرون ورزشگاه با شادی مضاعف به حمایت از بازیکنان ایران ادامه دادند.