چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه

گیوه: تا قهرمانی راهی دراز پیش داریم

زینب گیوه کاپیتان سابق تیم ملی و مربی سریک می گوید: تیم ما اول شد ولی کار مسابقات به همین جا ختم نمی شود و برای اینکه بتوانیم جواز شرکت در جام باشگاههای آسیا را به دست آوریم راهی دشوار در پیش داریم.

سریک پیشتاز نیم فصل والیبال بانواندر پایان رقابت های نیم فصل لیگ برتر بانوان کشور تیم سریک گنبد بدون شکست در صدر ایستاد.گیوه درباره ویژگی های تیمشان می گوید: حضور مرد با تجربه ای چون آقای خلیل آزمون تیمداری مدل جدیدی را در والیبال بانوان به وجود آورده است.

 همه چیز در گنبد برای بازیکنان و کادر فنی مهیاست و حتی اعلام کرده اند.  اگرلازم باشد بازیکن روسی نیز استخدام خواهند کرد.

تیم ما یک مربی جوان و بسیار با شخصیت و مدیر به نام خان نیلوفرحجتی داردکه در عین جوانی کوچینگ مطلوبی دارد. باورم نمی شد که ایشان بتواند اینگونه عالی یک تیم پر ستاره را هدایت کنند.

گیوه درباره داوری در لیگ بانوان نیز می گوید: ما مشکلی از این بابت نداشتیم و اعتقاد داریم که داوران هم مانند بازیکنان به تمرین و کار زیاد نیاز دارند تا با هم پیشرفت کنند.

سرگروه و قدرتی زن پیشین تیم ملی که سابقه بازی در اروپا دارد می افزاید: در تیم سریک بازیکنانی چون آیتک سلامت و الهه پور صالح به آسانی می توانند در بهترین تیم های اروپایی بازی کنند.

سریک دیده های چون زهرا کریمی و ریحانه داور پناه و هاله متقیان را هم دارد که در کنار با تجربه های ملی پوش مهسا صابری و شبنم علیخانی عالی هستند. وی در باره بهترین های لیگ نیز معتقد است یک سرعتی زن قدبلند از سایپا، پوران زارع از پیکان و نگار کیانی به همراه همه یاران گنبد بهترین های لیگ در نیم فصل بودند.

گفت وگو: ج - دوستدار