شنبه یکم اردیبهشت ماه

فرهاد مجیدی اخراج شد

در میان اخبار مهم روز هرچند مسائل مربوط به جام جهانی و نکات پیرامونی کاروان اعزامی ایران اهمیت به سزایی دارد اما از امارات نیز خبر جدیدی به دست ما رسیده است.

به دنبال شکست سنگین5 بر یک تیم کلبا اتحاد مقابل الوحده امارات از مسابقات جام حذفی، داور مسابقه زمانیکه یک پنالتی به ضرر تیم مجیدی گرفت او اعتراض تندی را صورت داد تا با کارت قرمز داور اخراج شود.

این اتفاق در نیمه اول صورت گرفت. درباشگاه کلبا اتحاد ادامه همکاری با مجیدی به بحث گذاشته شده است.

پروازهای مسیر تهران با دوحه یکی دو روز است که پر تردد شده است.

 بسیاری از چهره های آشنا در تلاش هستند تا بازی ایران با آمریکا را از نزدیک تماشا کنند. درمیان چهره های ورزشی، غیر ورزشی هم دیده می شوند.
پس از لغو بازی دوستانه پرسپولیس با فولاد، تیم پرسپولیس امروز پشت درهای بسته با پیکان دیدار خواهد کرد.

 نوید مظفرزاده داور بازنشسته فوتبال کشورمان که سابقه قضاوت در بوندس لیگا را در کارنامه دارد، در پاسخ به صحبت های تخریب کننده تیم ملی فوتبال کشورمان از سوی کلیزمان گفت: امیدوارم این آقا مربیگری در باشگاه های آلمان را فراموش نکرده باشد. آنچه ایشان به تیم ملی نسبت داده اند به شان ما مربوط نمی شود و بلکه به شخصیت خودشان نزدیک است.


گویا مشکلات مالی و اندکی دوگانگی بین ساپینتو و فتح اله زاده به تیم استقلال اجازه نداد تا اردوی آمادگی در امارات را دایر کند.

سازمان لیگ به نامه باشگاه استقلال پاسخ داد و اضافه کرد: لطفا در ارتباط با این موضوع هیچگونه مکاتبه و یا تماس تلفنی با سازمان لیگ صورت نگیرد. باشگاه استقلال طی نامه ای از سازمان لیگ در خواست کرده بود.

 قربان بردیف سرمربی چندی پیش تراکتور پس از جدایی از این تیم تبریزی سرمربی تیم سوچی روسیه شد. این تیم در حال حاضر در لیگ برتر روسیه از جایگاه خوبی برخوردار است.

در حالیکه درفضاهای مجازی آمده است، درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس آماده سفر مجدد به قطر است اما باشگاه پرسپولیس این خبر را تکذیب کرد.
گفته شده که درویش با سفر مجدد به قطر مایل به تماشای بازی ایران با آمریکا از نزدیک است.
فدراسیون فوتبال در واکنش به صحبت های اخیر کلیزمن از فیفا خواست که اورا از مسئولیتش در فیفا برکنار کند.

گزارش: اکبر عزیزی