جمعه سی و یکم فروردین ماه

مربی بدون قرارداد، صنعت نفت را تمرین می دهد

ادسون تاوارس با وجود حضور در تمرینات تیم صنعت نفت قراردادش را به شکل رسمی ثبت نکرده است.

تمرینات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان زیر نظر ادسون تاوارس در حال پیگیری است با این حال قرار داد این مربی برزیلی هنوز به صورت رسمی ثبت نشده است.

شنیده‌ها حکایت از اختلاف این مربی با مسئولان باشگاه بر سر چند بند از قرارداد دارد. این طور به نظر می‌رسد که شاید این اختلاف‌ها مانع ثبت قرارداد رسمی است. حتی این شایعه هم به وجود آمده که تاوارس برای ثبت قرارداد بخش قابل توجهی از پیش پرداخت خود را می‌خواهد اما مسئولان باشگاه صنعت‌نفت هنوز نتوانستند این مبلغ را تهیه کنند به همین دلیل ثبت رسمی قرارداد او به بعد از تامین منابع مالی موکول شده است.

با این حال مسئولان و عوامل این باشگاه اختلاف و مشکل مالی را رد می‌کنند. یکی از مسئولان این تیم که البته میل نداشت نامش فاش شود به ما گفت دو تن از اعضای هیئت مدیره به طور معمول در آبادان حضور ندارند.

 از این رو ثبت قرارداد رسمی به بعد از حضور این دو تن موکول شد. قرار است این دو عضو هیئت مدیره روز سه شنبه هفته جاری در آبادان حضور پیدا کند و بعد از توافق نهایی با کلیه اعضای هیئت مدیره قرارداد به شکل رسمی در هیئت فوتبال ثبت شود.  از این رو این مربی با وجود اینکه رسما قراردادش را ثبت نکرده در تمرینات شرکت می کند و تیم و بازیکنان را زیر نظر دارد.

نویسنده: نیلوفر مژدهی